Lopetin harrastuksen, jatkakaas porskuttelua.. Saa poistaa nikin jne.. Kuvat jo deletoin nettigalleroista.
Vs: Heippa vaan Olis joo kiva joskus kokea toi tunne, että joku harrastus loppuu eksaktisti klo 23.27. Onkohan se sellainen valontunneli kokemus, missä ääni sanoo, että harrastuksesi loppui. Sitten vaan on ihan zen ja istuu keinustuolissaan ilman harrastusta. Mulla oli kerran läheltäpititilanne, kun yhden yhdistyksen kokouksessa harraste meinasi loppua nuijan kopahdukseen, mutta ei tullut välähdystä, eikä sitä ääntä ja harrastus jatkuu vieläkin, yhdistyselämä vaan jäi taakse.
Vs: Heippa vaan Taisi olla tuo ritiikki vähän yliampuvaa... http://www.kameralaukku.com/portal/inde ... 619.0.html"]http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,51619.0.html Pienistä ei pitäisi lannistua, en huomannut että kaverin kuvat olisi olleet täysin toivottomia. tulee mieleen mm se onkikuva, jossa kalastettiin kulmaa (epäonnistunut idea, mutta ei sentään itsarin arvoinen).
Vs: Heippa vaan Voi herttileijaa nää on sitten, hmmm... erikoisia juttuja. Menisikö tällä kertaa viikkoa, kun ovella on käynyt valokuvaaja lähetystö, ja rukoillut jatkamista. Sitten homma taas jatkuu ;-)
Vs: Heippa vaan Näin uutena lukijana nousee kynnys lähettää yhtään kuvaa tänne! Näin kyseisen kuvan ja mietin, miksi se aiheutti joillekin lähes pahoinvointikohtauksen? Herkkyys kyseisen kuvan palautteesta oli myös liian jyrkkä, joten taitaa olla molemmilla puolin pitänyt miettiä enemmän, mitä kirjoittaa, tai miten ottaa vastaan arvostelun? Itse kun on luokkaa turistiräpsy, joka ei ole koskaan tehnyt yhtään kuvanäyttelyä, tai muutenkaan pärjännyt missään kuvakilpailussa, niin on enneminkin tällöin pelkkä lukuoppilas, kuin varteenotettava kuvaaja.
Vs: Heippa vaan Minä tein muutama viikko sitten juuri noin. Päätin lopullisesti yhden harrastukseni osalta, että sen aika on ohi. Ladoin muutaman sadan euron edestä tavaraa pariin mustaan jätesäkkiin ja vein ne roskikseen roskiksen tyhjennysaamuna. En laittanut myyntiin, koska olisin saanut vastata kysymyksiin, ihmettelyihin ja (toiveajattelua?) jatkamispyyntöihin. Se oli kerrasta poikki, lopullista ja tiedän jopa tapahtuman kellonajan, en tosin ihan minuutin tarkkuudella... Edit: koska tässä feelgood- tapauksessa näyttää taustalla olevan jokin skisma niin selvyyden vuoksi: minulla ei, aikansa kutakin. -p-
Vs: Heippa vaan Lähetä mutta pidä oma linjasi. Itse kyllä tiedät mistä pidät. Jos muut eivät pidä niin mitä siitä.
Vs: Heippa vaan Hetkinen? Moitin tuota kyseistä kalpeaa valoa -kuvaa. Kyllä tässä on joku muu taustalla, tämä Dr on lähetellyt kuvia tänne sen verran paljon, että ei nyt luulisi yhden kuvan palaute paljon hetkauttavan? Joukossa on ollut myös mun mielestä hyviä kuvia. Ei tässä nyt sellaisesta mestarista ole kyse, että joka päivä pystyy ottamaan loistavan ja mielenkiintoisen kuvan, joka foorumilla kannattaisi jakaa. Vähän vierastan sitä, että laitetaan hirmuinen määrä "räpsyjä" foorumille jatkuvalla syötöllä. Tai en itse laittaisi. Toki muut saa laittaa. Itsekkin räpsyttelen kameraa harva se päivä, mutta loppujen lopuksi kun kuvia katselee, niin siellä on erittäin vähän (muutama) sellainen kuva josta oikeasti itse tykkää ja jota pitää onnistuneena. -peksli-
Vs: Heippa vaan Jos haluaa itsetunnonnostoa valokuvaajana ja "taiteilijana" kannattaa lukaista tämän perjantain Hesarin Nyt-liitteesta artikkeli taiteilija Iiu Susirajasta. Lehden kannessa ylipainoinen taiteilijamme keimailee itse ajastimella ottamassaan kuvassa sukkahousut viritettyinä käsilaukku-kokoisiin rintoihinsa. Kuvat ovat sisällä otettuja suorasalamakuvia ja mug-shot -tasoa! Jotkut ne vaa kehtaa! http://www.valokuvataiteenmuseo.fi/fi/n ... s-suoritus"]http://www.valokuvataiteenmuseo.fi/fi/nayttelyt/nyt/event/57/153---iiu-susiraja-arjen-tyylipuhdas-suoritus
Vs: Heippa vaan Mahdollisesti on näin ja pidän kyllä mielessäni, tämän toteamuksen, ennen kuin lähetyskynnys ylittyy?
Vs: Heippa vaan Jokainen ihan itse päättää uskaltaako julkaista, jos ei kestä kritiikiä, niin ihan foorumin ohjeistuskin muistaakseni sanoo että, älä julkaisen jos et kestä kritiikkiä. Mitä tähän kyseiseen nyt lopettaneeseen henkilöön tulee, niin taitaa tulla puoli tusinaa kertaa täyteen, kun on pyytänyt tunnustensa poistamista, useammalta foorumilta, ja kuitenkin on yleensä mennyt viikko kun on palannut. No jos vehkeetkin on nyt myyty, niin ehkä kuudes(?) kerta toden sanoo?
Vs: Heippa vaan Joo, muistan tunteen. Mulle sen kertoi lääkäri 26vee sitten. Tuli aika tyhjä fiilis ja täytyi keksiä jotain täytettä elämään joten osti elämäni ensimmäisen järkkärin, Canon T70:n. Kun jälkeenpäin arvioi päätöstä ja lukee näitä viestiketjuja niin kenties pelaaminen rikkinäisellä kädellä olisi ollut vähemmän kivulias vaihtoehto.....
Vs: Heippa vaan Valitettavasti tänne kuvien postaaminen on poissa laskuista sen vuoksi, että arvioitsijoilla on liian usein oma agenda, jota sumeilematta ajetaan arviointien yhteydessä. On miellyttävämpää ja myös kehittävämpää postata kuvia areenoille, jossa kuvaaja on anonyymi ja kuva puhuttelee katsojaa jos puhuttelee. Kun miljoonan kuvan joukosta joku klikkaa auki juuri sinun kuvasi ja ehkä jopa kommentoi niin se tuntuu mukavalta.
Vs: Heippa vaan Täähän on oiva kommentti! Kuulkas, eikös täälläkin voisi olla anonyymi postaus systeemi? Jokaiselle pari krediittiä per viikko paukkuja laittaa anonyymi kuva. Tietenkin jälki pitää olla tietokannassa, jotta modet voi antaa asiattomille banaania.
Vs: Heippa vaan Voin aika suurella varmuudella sanoa, että minun kuviini on tullut Suomen foorumeiden historian aikana, eniten negativista palautetta, vällillä epämielyttäväksi tulkittavin henkilöön menemisten kanssa. Tuo ei ole haitannut minua pätkääkään, ainutkaan kuva ei ole negatiivisen palautteen pelossa jäänyt laittamatta. Olen vuodesta 2004 laittanut arviota 4000 kuvaa esille eri foorumeissa. Edit muutamassa ulkomaisessakin foorumissa on ollut +-1000 kuvaa aikoinaan esillä, mutta jonkun anonyymin satunnainen Wow tms. palaute ei anna sitten mitään. Joskus fotonetissä seurailin rankkiani, ja sillä mielellä laitoin kuvia, mutta siihenkin kyllästyi. Kukin tavallaan.