Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Auto

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana aaki, 25 Toukokuu 2011.

1. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38
    ...

2. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38
    Vs: Auto

Hieman ontuva rajaus, olisi saanut jatkua vasemmalle, rengas ainakin kokonaan mukaan.

3. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Kaikki me tiedämme, että rengas on pyöreä ja pakollinen osa autossa. Pääasiassa tässä on kai muotoilu, tai yksityiskohta siitä. Sitä korostaisin rajaamalla vasemmalta pois siten, että ehkä vain aavistus vanteen keskiympyrästä jäisi näkyviin. Samalla lisääntyisi dynaamisuus ja vauhdin tuntu vasemmalle. Vaikka länsimainen lukusuunta kokee liikkeen aina oikealle, niin näin rajattuna kulku vasemmalle vauhdikkaana säilyy. Mitä enemmän pyörimätöntä pyörää näyttäisimme, sitä enemmän kuva muuttuisi staattisemmaksi, jarrut päällä olevaksi. Ellemme sitten pidä noita kromivanteita pääasiana. Antamalla viitteen niistä, tajuamme kuitenkin niiden luonteen ja jätämme katsojalle enemmän ihailtavaa itse kohteeseen.

kapa

4. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Jaaha, taas kapan mielestä arvion väärin;-)
    Satun tietämään miten kyseinen auto muotoutuu kuvan ulkopuolella, olen jopa tuhansia kilometrejä moisella ajanut.
    On se rajauksen paikka sitten edempänä tai taaempana tuosta rajauksesta, niin minua häiritsee kuvien reunoilla olevat katkaisut.
    Itse katkaisisin kokonaan, puoliksi tai vaikka 1/4?

Mutta minusta kyseisen corveten muoto, voisi olla kivemmin esillä jos rajaus lähtisi etulampun takaa, siitä tulis kiva laine.
    Tai sitten taaempaa, kuten kapa ehdotti.

5. zouwi

zouwi Member

38
    0
    6

Ehkä siksi jari juuri näyttäisi sitä rengasta kun tietää että miltä se näyttää. Itselle tuli mieleen että sitä rengasta voisi tosiaan rajata ja jättää suuremmalla aukolla pois häiritsemästä.