Vs: heijastus Heijastus on mielestäni hieno! Kuva voisi toimia hyvin myös ilman heijastuksen aiheuttajaa. Puhkipalanut taivas on tietysti vähän sääli mutta toisaalta se tuo hienon vaikutelman kuvaan: ihmisellä on taustanaan tyhjyys, heijastuksella veden elämää tjms.
Vs: heijastus Mietin tuon rajaamista kuvasta pois pitkään, mutta itse koin että tämä on miellyttävämpi ja antaa enemmän ajatusta kun tuo heijastuksen aiheuttaja (kuvassa kuitenkin se "heijastus") on kuvassa..
Vs: heijastus Sehän oon mää.. Hienon oot tästä saanut. Liekö vaan sivusto pienentänyt kuvaa, kun on aika sahalaitaa ääriviivat paikotellen?
Vs: heijastus Hiiren oikealla napilla ja valikosta "open image" ja naet sen oikeassa koossa. Foorumille jos kuva linkitetaan kuvana ja se on liian iso niin se skaalataan sopivaan kokoon.
Vs: heijastus Se oli vähän suuremman ajatuksen tavottelun ja äkkiä tulleen inspiraation tulos.. voisihan sen esittään oikein päinkin, mutta se olisi minun työkseni liian "tavallinen" ja itse vain pidän siitä tälläisenä.