/ Rekisteröidy

Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

heijastus

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana talvikki, 5 Toukokuu 2008.

...

1. ts

ts Member

771
    0
    16
    Vs: heijastus

Heijastus on mielestäni hieno! Kuva voisi toimia hyvin myös ilman heijastuksen aiheuttajaa. Puhkipalanut taivas on tietysti vähän sääli mutta toisaalta se tuo hienon vaikutelman kuvaan: ihmisellä on taustanaan tyhjyys, heijastuksella veden elämää tjms.

2. Vs: heijastus

Mietin tuon rajaamista kuvasta pois pitkään, mutta itse koin että tämä on miellyttävämpi ja antaa enemmän ajatusta kun tuo heijastuksen aiheuttaja (kuvassa kuitenkin se "heijastus") on kuvassa..

3. Hemppo

Hemppo Member

132
    0
    16

Sehän oon mää.. Hienon oot tästä saanut. Liekö vaan sivusto pienentänyt kuvaa, kun on aika sahalaitaa ääriviivat paikotellen?

4. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48

Hiiren oikealla napilla ja valikosta "open image" ja naet sen oikeassa koossa. Foorumille jos kuva linkitetaan kuvana ja se on liian iso niin se skaalataan sopivaan kokoon.

5. Vs: heijastus

Miksi tää on väärin päin?

6. Vs: heijastus

Se oli vähän suuremman ajatuksen tavottelun ja äkkiä tulleen inspiraation tulos.. voisihan sen esittään oikein päinkin, mutta se olisi minun työkseni liian "tavallinen" ja itse vain pidän siitä tälläisenä.