Iloinen fillaristi Kameralla joka ei ollut mulla kauan,Mamiya AF 645.Oikeastaan hyvä kamera ja kätevä.
Vs: Iloinen fillaristi Onpas iloinen kuva! Tytön poseerauskin mainio, ei tätä voi hymyilemättä katsoa.
Vs: Iloinen fillaristi Lupasin äskettäin että pidetään tyttökuvista taukoa mutta löysin tuon negan vahingossa ja muistin kamerankin koska mulla ei muita 6x4,5 kameroita ole ollut.Kuva oli minustakin "Iloinen"
Vs: Iloinen fillaristi Kuva on kiva, mutta siinä on violettiin taittuvaa värivirhettä. Tunnistan koska olen itse sen kanssa tapellut vaikka kuinka paljon.
Vs: Iloinen fillaristi On sitä varmaan ja en pahemmin ole taistellut.Annan luvan kelle vaan korjata värit tai tehdä kuvalle mitä haluaa hyvän maun puitteissa t kimo
Vs: Iloinen fillaristi Jään seuraamaan kiinnostuksella. En ole onnistunut poistamaan skannuksessa tullutta värivrhettä koskaan täysin kuvankäsittelyssä. Mutta eipä värivirhe tässä nyt niin valtavasti kiusaa.
Vs: Iloinen fillaristi Tarkempi analyysini kuvasta.Puun vihreä melko lähellä ok.Lumi valkeaa ja sumu ok.Ihokin menettelee.Vaatteiden väri voi antaa vääriä johtopäätöksiä.Asfaltti on vähemmän normiharmaa. t kimo