Sori uudesta ketjusta, mutta vaikea yhdistää kaiken vittuilun sekaan muihin. Laitetaan tähän ketjuun, niin ei tule itkua? Tämä on sellainen kuvapari
Vs: Polaroid 12-14 "urheilu" Oikeasti muo ärsyttää, nämä dissailijat, totta helvetissä naivistinen lähestymistapa, näyttää naivilta, tai teko taiteelta, se on tietoinen valinta. luulisin että joku jolla on kaikki ikkarit kanootissa tajuaisi, missä mennään? Jos joku esim. kuten higg tuottaa mielestäni abc somitteluopaan tapaista sontaa, niin ymmärrän että se ottaa sieluun. Mutta nämä helvetin lapselliset aukeamiset tuottaa säälin sekaista ärsytystä. Jos kokonaisuus ei ala aueta, niin lähinnä joko minä tai se toinen on ihan pihalla, Prosessina polaroid on minulle mielenkiintoinen, jos se ei aukea muille niin harmi.
Vs: Polaroid 12-14 "urheilu" Mä ymmärrän rttä sulla on tarve luoda jotain, mutta sun tuotanto on säälittävää. Ei sun kohdalla ole edes toivoa.
Vs: Polaroid 12-14 "urheilu" Missä asiassa ei ole toivoa? Onko tämä joku toivofoorumi? Saako tänne vaan toivot kirjoitella? Vain yksi sana tuolle kusipäälle: BANNI Higg
Vs: Polaroid 12-14 "urheilu" Ikävää tuollainen lyttääminen. Higgins on antanut enemmän sullekin kuin kaikki muu yhteensä 99%:sta interwebin sisällöstä.
Vs: Polaroid 12-14 "urheilu" Nyt on H todella vihanen, tällästä en oo aikasemmin nähny kummallakaa voorumilla. Ei se mitää, ilmapiirii on hyvä puhdistella sillointällöin..... ;D
Vs: Polaroid 12-14 "urheilu" Sinulta on jäänyt joitain väliin, noita raivo kohtauksista? Mutta tuollainen perus setti missä haetaan linjoja on säälittävää perus kauraa, jo yhden tunnin perus opetuksella saavutta ne linjat, misää pointti niiden kuvamisen ja varsinkin esille laittamiseen?
Vs: Polaroid 12-14 "urheilu" Heitä pari jokamies kaatoa?Sun parasta antia oli ne leego kuvat, mihin niiden juttu hävivisi? sen jälkee lähinnä ö-luokan kuvaa?
Vs: Polaroid 12-14 "urheilu" Juu mie kattelen jos jotain löytyis. ;D Jatka sie totuuden julistamista. Mie tuun taas kohta kattoo mihin oot päätyny. Nyt jatkuu elokuvan kattomiin......
Vs: Polaroid 12-14 "urheilu" en oikein tiedä miksi harrastat pilkkaa mutten kyllä välitäkkään saatko täällä alkaa noi haukkumaan jos on ollut täällä kauemmin kirjottamassa kuin minä minusta kuvat ovat hyviä
Vs: Polaroid 12-14 "urheilu" pikku teemulle tiedoksi että viittasin tähän minun mielestäni ilkeilevään kommenttiin en tunne täällä ketään ja vaikuttaa vähäsen ettei kannata tutustuakaan