Itse asiassa ollut vuosikymmenien ajan, en vain koskaan oikein sisäistänyt Leicalla kuvaavani.... No, Zorki siinä on kiinni useimmiten ollutkin ennen Nikonin sovitetta. Laite on uuden veroinen kaikin puolin, vaikka lähetyslista on päivätty joulukuussa -56. Ainakin tältä osin puheet Leitzin laadusta ovat linjassa. Puinen laatikkokin on kuin huonekalu lovitettuine kulmineen. .
Vs: Hei, minäkin olen Leicamies! Jos siinä lukee Leitz tai Leica. Kyllä painettuun sanaan on uskominen.
Vs: Hei, minäkin olen Leicamies! Sitten mäkin olen - onhan mulla sen merkkinen diaprojektori ja panasonicin pokkarissakin lukee ihan selvin tikkukirjaimin opjektiivissa et se on leica ! <SIZE size="7"]</SIZE> - Leikamies (ätsin siistii olla leikamies)
Vs: Hei, minäkin olen Leicamies! katto on ihan liian matalalla mun uudelle itsetunnolleni - pitää pian ostaa isompi pulju - tai muuttaa ulos asumaan ! - leikamies
Vs: Hei, minäkin olen Leicamies! Pitää varmaan kans lähteä ulkoilemaan... Kun Eero puhui diaprojektorista, niin äkkäsin, että onhan tuolla kellarissa sellainenkin! Pradovit Color 250, ja Leitz lukee kyljessä,opsjekptiivissä (vaimikäsenysittenon) ja vielä kaukosäätimessäkin! Talohan on Leicaa pullollaan!
Vs: Hei, minäkin olen Leicamies! mäkin alan etsimään -tästä liian matalasta asunnostani- lisää leikaa !
Vs: Hei, minäkin olen Leicamies! Ja, danke schön. Läppärini hukkaa joskus kirjaimia. Pitäisi varmaan ostaa uusi näppäimistö.
Vs: Hei, minäkin olen Leicamies! aim äksöli van helevö leikamään pikoos tis foto is (or vas ?) teikken vit (oor is it pai oor samtting els ?) kamera tät häs leika präntti on its opkjegtdsiiv ! : <SIZE size="5"]THE</SIZE> LEIKAmään : Edit van : Taipou. Edit namper tuu: Vit lots of hot hugs änd kissings änd loov änd kriittings änd sou oon, joor sinsereli : THE van änd perhäps only rili riel autenttik Leikamään. - The Leikamään (mii) Edit namper trii : Moor taipous vas tere, aim soooou sori.
Vs: Hei, minäkin olen Leicamies! Leitzilla kuvattu: mustesuihkutulosteen pintaa, pitkä sivu noin 0,5 mm. Värikkyydestä huolimatta kyseessä on mustavalkokuva. Edit: Tuossa on siis keskimäärin melko neutraali harmaasävy. Vaikkapa Average-suotimella kuvasta saa melko lailla harmaan.
Vs: Hei, minäkin olen Leicamies! Mulla on Leica-merkkinen mikrokuituliina linssien pintojen puhdistukseen. Siinä on myös punainen leica -merkki. T Jukka
Vs: Hei, minäkin olen Leicamies! Olet siis yksi meistä !!! Leikamiehistä !! Arvostus nousi heti vähintään ionosfääriin ! ______________________________________________________________ ~Lyhyesti kokemuksiani oman leikamieheyteni alkutaipaleelta~ On kyllä ihan erilaista elämä nyt, kun olenkin yht'äkkiä leikamies ! Kaupan nätein kassaneitikin huomaa uuden itsetietoisuuteni ja punastelee aivan eri lailla kuin ennen. Hihittelee ja kujeilee kauniit naiset leikamiehelle. Tuhmaa flirttiä tulee misseiltä, jotka eivät ennen edes silmiin iljenneet tämmöistä sikaa vilkaista (kts mun avatar) ... Nikonmiehenä olin vielä aika harmaa ja vaatimaton ilmestys. Varsin mitätön ja karismani oli hyvin laiha. Vaan nyt ei enää ! En olis uskonut että tämä on näin suuri juttu tämä leikamiehenä oleminen - aivan sekaisin onnesta tässä ollaan nyt ... Kiitos, Sinä jumalainen tuotemerkki, kiitos ! - Ernst Leikanen (entinen Erska) Edit : Leikamies ei typoja korjaa - ei välitä - itsetunto on niin kauhean suuri !