Myytävänä Nikon D60 -runko. Myyn koska jäänyt kuvaaminen ajanpuutteen vuoksi erittäin vähälle. Rungolla kuvattu n. 2800 kuvaa. Yleiskunto on hyvä/erittäin hyvä. Kamera on ostettu 02/2009 ja kuitti löytyy. Mukaan: *Nikon D60 -runko *4Gb muistikortti *kaulahihna *alkuperäinen pahvipakkaus *akku *akkulaturi *usb-kaapeli *Nikon SB-400 salama *IR-kaukolaukaisin HP: 220e / tarjous Yhteydenotot: YV tai vastaus tähän ketjuun Tuotteiden sijainti: Hämeenlinna Toimitus ja maksaminen: nouto + käteinen tai postitse ja maksu ennakkoon tilille. Postitse kuluja tulee n. 9-18e (särkyvänä) ja jos haluaa postiennakolla niin +4e lisää. Jos kysyttävää niin rohkeasti vaan.
Vs: Nikon D60 -runko + SB-400, laukku Tyhmä kysymys, sopiiko aloittelijalle ja mitä tommoseen kustantaa perus objektiivi? Olen itse Hämeenlinnasta ja voisin olla kiinnostunut! -Ville
Vs: Nikon D60 -runko + SB-400, laukku Sopii, mutta sain YV:llä ostotarjouksen ja tehtiin kaupat. Kiitokset mielenkiinnosta kameraa kohtaan. Perusobjektiivin saa 50-300e, riippuen haluaako uuden vai käytetyn. Kittilinssejä olen nähnyt 50e:llakin myytävän.