Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

heart burn

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jaffa, 13 Huhtikuu 2006.

1. jaffa

jaffa

778
    0
    0
    ensimmäiset bändikuvat otettu ja nyt hyvät ihmiset parannus ehdotuksia ja mielipiteitä ?

2. Nää ei oikein pelaa mun mielestä. Todella rauhaton paikka ja kelta-oranssit seinät ei taida kuulua tähän genreen. Valokin on minusta huono ja sommitelma ontuu myös.

Jos tämä on dokumenttia jostain keikkapaikalta, niin olkoot, mutta promokuvina en näitä käyttäisi.

3. Tarvitaan sopivampi ympäristö, parempi rajaus, terävyyttä, kuvat voisivat olla suoremmassa suhteessa horisonttiin ja meininkiä! Muuten varsin asiallisia otoksia...

4. jarion

jarion

74
    0
    0
    jaa

kuvina ei kummempia mutta tutuista jätkistä plussaa....perttu on mun hyvä kaveri.
    muita en oikeen nuista tunnekkaan.

5. jaffa

jaffa

778
    0
    0
    vielä pitäis tehdä nuille loppu valmistelut. ja tuo grande muutenki aika vittumainen paikka kuvata

6. jaffa

jaffa

778
    0
    0
    mitenhän jos laittas mustavalkoseksi nuo niin sais ainaki tuon seinän ärsytyksen pois pitääpä kokeilla. ja jos on jotaki kokeilu ehdotuksia muillaki niin kerrohan ihmeessä.

7. Alempi voisi toimia jos rajaisi pois kaiken muun taustan paitsi keltaisen.

8. jarion

jarion

74
    0
    0
    voitko

vilperi laittaa mulle s-postina nuo kuvat niin voisin yrittää itekki käpistellä niitä photarissa.
    kokeilisin vaan että saisko nuista oman mieleisen kuvan aikaan. en käytä niitä muuhun panisin samaan ketjuun sitte esille vaikka.

9. Teknistä onnistumista tai epäonnistumista enemmän ottaa silmään poikien olemukset. Tokassa kuvassa yksi hiukan yrittää ja muita ei tunnu kiinnostavan ollenkaan. Eli mallin ohjaus taitaa olla tässä se kaikkein epäonnistunein osuus.

10. jaffa

jaffa

778
    0
    0
    seki voi olla eihän tämmänönen pikku poika oikeen saa isoja poikia ojennukseen muutenku ase ohimolla.

11. Kun nyt pyysit: kunnon keskustelu bändin kanssa visuaalisesta suunnittelusta ja ilmeestä. Sitten kannattaa lähteä kuvan suunnittelussa liikkeelle valonrakennuksen erilaisista vaihtoehdoista sekä siitä, että bändi tietää mitä on tekemässä.

Ehdotus: kuvaus pimeässä niin että takaa tulee erittäin voimakas muotoa puhki asti piirtävä vastavalo valonlähteen jäädessä kuva-alan ulkopuolelle (ja flare-etäisyyden ulkopuolelle), sitten hemmot riviin vierekkäin niin että väliin jää juuri ja juuri valorantulle tilaa. Tausta mitataan joku 2-3 aukkoa keskiharmaasta alas ja edestä valaistaan vähän alaviistosta puoli aukkoa miikalla, mielellään vähän epätasaisesti. Aika iso aukko. Tausta kauas ja kunnolla epäteräväksi vaikka onkin hyvin tumma.

12. jaffa

jaffa

778
    0
    0
    hmm.. jarion mites tuo ylempi kuva on CJB tonne päätyny ?. ensinnäki ois ollu hyvä ilmottaa asiasta ja toiseksi en ole mikään huvinvuoksi ilmais kuvaaja.

13. jarion

jarion

74
    0
    0
    Vs: heart burn

emmä tiä ei oo mun tekeleitä!?
    en oo yhtäkään heartburnin kuvaa laitellu mihkään esille.
    ai saikko pojilta paalua? hehe ite en ois ottanu penniäkään pari bisseä ois riittäny.

14. peeaa

peeaa

27
    0
    0

Ja klikkaus vain toimivan virusohjelman omaavalla koneella: Trojan-Clicker.HTML.Agent.a

15. DudeB

DudeB

484
    0
    0

Mulla on varmaan selaimessa jotain vikaa, kun en näe yhtään kuvaa tässä topicissa. Harmi.

16. Vs: heart burn

Sama ongelma minulla. Ei näy kuvia eikä linkkiä. :(

17. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Johtuisko esim. siitä, että tää on noita edellisen softan aikana tehtyjä topikkeja joissa ei kuvien pidäkään näkyä. Lisäinfot kehityskeskustelun palaute ja bugitopikista.