Vs: HDR studiokoiralintunudebodykuva Kuvan oikea nimi "marjuhame.jpg" oli alussa minulle "marijuana.jpg", eli synnytti varsin erikoisen assosiosaation.. Kuvaa katsoi heti eri tavoin ja kuvan mallin kirkasta katsetta alkoi tutkua syvemmin.. No luin sitten huolellisemmin j totesin vaan lukeneeni väärin Mutta kuva on minusta erittäin hieno ja elementit/sommittelu, sekä myös valo/varjosuhde on tyylikästä. Komea kuva! Onks tämä tosiaan hdr, enemmän näyttäisi paperille tehdyltä vedokselta ja siinä negasta otetulta varjon nostolta. Nice, anway!
Vs: HDR studiokoiralintunudebodykuva Minua vähän häiritsee kuvakulman ja polttovälin yhdistelmä josta johtunee että mallin kädet näyttävät luonnottoman pieniltä, lähes epämuodostuneilta. Huonontaa muuten hyvää kuvaa. Mallilla on kaunis ylähuuli tässä kuvassa.
Vs: HDR studiokoiralintunudebodykuva En halaua vastustaa sinun mielipidettä, koen itse kuvan eri tavoin. Minua kuvassa kiehtoo juuri laajakulman käyttö ja sen tekemä läheisyys kuvan kohteeseen. Tuntuu kun katsoja olisi lähes tytön sylissä ja katse ei epäröi. Myös kasvojen ulkopuolella olevan pehmeneminen tuntuu minusta toimivalta ja vähentää laajakulman aiheuttamaan vääristymän huomiota. Hauskasti vaihtelee mielipiteet, fiilikset mitä kuvasta syntyy
Vs: HDR studiokoiralintunudebodykuva Mielenkiintoinen kuva, ja kieltämättä nuo ylipienet kädet korostuu liiaksi. Luottavainen ilme. Diakonaali nahkasohva, vastakkainen mattolinjasto, vaakatyyny. Taisit sitte rakastua? Toimiva kuva, ja miksi, kysele ny sitte sieltä ylhäältä.
Vs: HDR studiokoiralintunudebodykuva Ei kyllä tämä minunkin mielestä hyvä on, mutta kädet vain häiritsee
Vs: HDR studiokoiralintunudebodykuva Joo tosiaan ei ole HDR, se oli tsoukki. Ihan rehellinen vedos tämä on. Kuvassa on (ylläri ylläri) käytetty laajakulmaa elikkä 24millin lasia. Itse tykkään tuosta että sillä saa pään ja katseen irti, mittasuhteet lähtee käsistä mutta todellisuushan onkin tylsää ja nähtyä. Jotainhan kuvissa täytyy aina olla pielessä että niistä löytäisi huomioitavaa, joitain se häiritsee ja joitain kiehtoo. Hyvä näin. Kiitos kommenteista!
Vs: HDR studiokoiralintunudebodykuva Kerran olen kuvan tytön dhatin seurassa ihan livenä nähnyt ja voin todistaa, että kuvan tytöllä tosiaan on elävässä elämässä ihan normaalin kokoiset kädet! lål! Mainio kuva kaikin puolin.