Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kukka

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana mvuori, 6 Heinäkuu 2006.

1. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Päivä ilman kukkakuvia on kuin aitanpolulla asteleva emäntä pilvettömänä päivänä.

2. Nenä oli jo ruudussa kiinni, enkä löytänyt yhtään pääkalloa, luurankoa tai jalkapalloa.
    Yritin jopa katsoa vähän kauempaa mutta ei vieläkään hahmottunut mitään edellämainituista..

Aika psykedeelinen kuva kuitenkin.

3. Nyt kun kukkakuviakin alkaa tulemaan
    on tunnustuksen aika tullut:

The quality of your work utters for itself.
    You truly are a magnificent photographer.
    I have a lot to learn from You and be
    ascertained that I will come back to view
    at your work often. Hopefully I will get
    the talent You have on all my shots.
    I personally ponder that a couple of
    my shots are really good but for others
    I will learn a lot to improve them
    by viewing at your work. I feel that all your
    shots are well pondered and that's something
    I need to learn to do (or at least have
    the perseverance to do it because I too often
    take myself and my shots too serieusly).
    Quilelessly Yours.
    Ps. What is the make of the gun You use?

4. On tuo kyllä mielestäni aika paska kukkakuva :/

Tuletkos mvuori joskus miitteihin kun kuitenkin samalla kylällä asustelet ja kaikkee, olis ihan kiva kumota vaikka tuopillinen ja katsella valokuvia ?!

5. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Kiitos, tämä neuvo antaa hyvät eväät parannuksiin.

Pitää katsella. Olisihan pätevää kritiikkiä vielä hienompi kuulla naamatusten...

6. Jees - sama kuin joskus ennenkin: Voin olla kommentoimatta, jos se häiritsee, mutta itse pidän suorasta kritiikistä, koska koen siitä olevan kaikista eniten hyötyä (ja varsinkin jos palautteen saa kasvotusten).

Kerran oli puhetta erään kaverin kanssa siitä, että mitä jos kuva vain on niin huono, ettei siitä osa sanoa mitään muuta kuin esim. paska. No silloin sanotaan :) Pitää kuitenkin muistaa, että kuva ei ole paska sille, joka sen ymmärtää - se on paska vain sille, joka sitä ei tajua.

Huomenna Tammelan torille mansikoita maistamaan?! Nou haard fiilinks !!2!½1 :)

7. Anonymous

Anonymous Guest

:D No huh huh, mitä paskaa ;). Kai te puhuitte irkissä sen kaverin kanssa?

8. Tomten kanssa puhutaan yleensä ihan kasvotusten :) ...ruskean eri sävyistä ja sillee ;)

Kun se nyt vaan on ajanhukkaa ja haaskausta, jos sinulta kysytään, että "mitä mieltä olet tästä kuvasta?" -alkaa selittelemään kautta rantain asioita, jos kuva on mielestäsi paska. Ja minulta kysytään, jos käytän tätä foorumia ja kuvat ja galleriat -osiossa on kuva, jota minulla on mahdollisuus kommentoida. Ja kuten sanottua: ei väkisin! Voin olla myös hiljaa, vaikka se tuottaakin kohdallani ehkä ongelmia.

9. Mä koen tän saman tilanteen aina joskus. Ei vaan pysty edes perusteleen mitenkään, kun menee sen tuntemattomaan piirretyn rajan yli. Oon koittanu välttää näkemykseni ääneen sanomista tällaisissa tilanteissa (näin vanhemmalla iällä), mut joskus lipsahtaa.. Eikä tämä nyt koske pelkästään valokuvausta.

10. tilanne on minulle erikoisen tuttu.
    tästä on sanonta jota sisäistämällä olen yrittänyt muuttaa käytöstäni (en siis luonnettani).
    "totuuden puhuja ei saa yösijaa"

11. Ettei tämä menisi aivan pelkästään paskanpuhumiseksi, täältä voisi löytyä mielen avarrusta ja yksi mahdollinen tulkintanäkökulma kuvaan.

12. Lisää psykedeelisiä kukkia, Kiitos!