Kun ei kerran ensimmäsitäkään kommenttia herunut, niin vaihdetaanpa kuvat mustavalkoisiksi, niin ei tarvitse miettiä värejä. Kaikki muuttui jälkeen aamenen Kovin suuttui kesken einehen Vuoropuhelua: Nainen: Mä lasken nyt kymmeneen Mies: Tuhlaat numeroitasi ----- Vähiin käyvät päivät rattoisat On puheen säilä kovin uhkaava Vuoropuhelua: Nainen: Täällä ei tapahdu yhtään mitään, tuolla näyttäisi olevan taksikin vapaana, taidan lähteä Helsinkiin. Mies: Et ehdi ----- Silmistä pois on välke iloinen Kun kulmaan sattui pilke koivuinen.....
Vs: Sydämellistä (kuvat vaihdettu MV:ksi) Kun nyt kerran kerkesin näkemään väreissä, niin voin sanoa että paremmin pelaa mv:nä. Tätähän se on, mistä me naapurit kuulemme vain kolinan ja metelin.. (yläkerran nuoripari ottaa aika usein matsia ja kun hiljaisuus koittaa, niin mielikuvissa käy välillä tuo viimeinen ruutu)
Vs: Sydämellistä (kuvat vaihdettu MV:ksi) Onneksi hieman väkisin, ettei ihan livenä, kun halko heilahtaa takaraivoon.
Vs: Sydämellistä (kuvat vaihdettu MV:ksi) Mielelläni lukisin myös jotain perusteluja, jos vaan sopii. Tai miten olisit itse lähtenyt tekemään tätä?
Vs: Sydämellistä (kuvat vaihdettu MV:ksi) Hieno Heikki ja Kaija -episodi. Mukavan vaihtelevat kuvakulmat, dramaattinen loppukuva, keskimmäisen siluetti toimii.
Vs: Sydämellistä (kuvat vaihdettu MV:ksi) En olisi lähtenyt tekemään, ei mielikuvitus riitä Kuvat näyttävät "näytellyiltä", eli minulle jää fiilis, että nyt väkisin kuvattiin draamaa.... Itseasiassa toinen kuva uudelleenkatsomisen jälkeen onkin itsenäisenä kuvana hyvä! Eli risut ja kehut tässä, Higg