Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Nautiskellen

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Kimo, 27 Helmikuu 2015.

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113
    Kuva on ollut täällä kaiketi , mutta kyse onkin eräästä foorumista mihin laitoin tämän esille. Kaveri kritisoi että silmät on kiinni . Aika moni nauttii auringosta ja lämmöstä kuvan osittamalla tavalla,olenko väärässä.Toki kritiikki on sallittua.Mikäli silmät olisi auki ,nimi ei täsmäisi mielestäni.

Liitetyt tiedostot:

2. markku55

markku55 Active Member

Vs: Nautiskellen

No joo, jos aurinko tulisi edestä, niin silloin tilanne olisi ok, nyt se tulee sivulta, tai jopa hieman takaviistosta, joten tilanne on hieman toinen, silti en pidä silmien kiinni pitämistä outona, kun on kirkasta, niin on kirkasta katsoo mihin suuntaan vaan (itse olen valolle arka ja samalla myös hämärän sokea, joten en voi moittia).
    Minusta oikeasti ihan kiva kuva.

3. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 603
    6 639
    113

Hieno kuva, olen kuullut, että jotkut ihmiset pitävät pimeälläkin silmät kiinni, miksei sitten kirkkaassa valossakin, joka tapauksessa nimensä mukainen.

4. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Kiitos Ara...Tässä on kyse siitä että kuinka nautit auringosta ja lämmöstä. Kuvitelkaa mallia silmät auki pönöttämässsä. Nyt nautitaan lämmöstä.
    Markku..tosiaan jos tulisi ihan suoraan niin vielä parempi olisi

5. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

+1

Hieno otos.

Itse tykkään myös pimessä olla silmät kiinni (nukkua) ja auringossa usein häiköö, joten joutuu siristelee... ;)

6. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    160
    63

Hyvä kuva

7. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

8. JarzaS

JarzaS Active Member

1 980
    0
    36

Hyvä kuva on. Tuo nautiskelu kyllä välittyy. Silmien kiinnioleminen ei häiritse kun se selvästi on tarkoituksellista, siis silmiä pidetään kiinni eikä ole vain räpsytys.

9. TKa

TKa Well-Known Member

2 978
    238
    63

Kiva ja hyvin sommiteltu lomaotos. Eräänä yksityiskohtana, lieneekö sattumaakaan, nauhakengät ja kaiteen putkien varjot tuntuvat sopivan hauskasti yhteen.