Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hatman

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 22 Marraskuu 2010.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

2. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Vs: Hatman

Muikea ilme!

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Joo, itseäni häiritsee tuo, että valo tulee puolelta, joka on lähimpänä kasvoja.
    Olisi kivempi, jos tulisi tuolta meistä katsoen vasemmalta.
    TJukka

4. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Vanhan ajan 'miesvalo', mikä ettei se tämmöisen tosiäijän kuvaan sovellu.  Kapean puolen valokin on aina käytettynä nuiva.

5. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Niin tässäkö on siis se miesvalo?
    Mulle uusi termi, tarkoittaako se juuri tätä, että tulee lähemmän posken puolelta?
    T Jukka

6. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Voisi luonnehtia jonkin verran onnistuneeksi kuvaksi!  :)  On kyllä mainio tuuli. 

Tuo lastenmuotiin liittyvä läpyskä oikealla voisi olla tummennettu jonkin verran.  Jos vaikka auttaisi siihen ettei liikaa hypi sieltä silmälle.

7. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Juu, lähemmän tai leveämmän.  Naisvalo kapealta puolelta.  Nuo 'sovinistiset' termit on tavallaan hylätty, enempi puhutaan kapean/leveän puolen valosta.

8. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Pakko kompata... Todella muikea ilme !

9. jpp2

jpp2 Active Member

2 522
    2
    38

Hieno kuva, siinä kintaalla että onko meikäläisen makuun vähän
    liiankin miehinen valo, mutta hyvä näin.

10. Vs: Hatman

Mua ei häiritse valon suunta, päinvastoin. Ilme, poseeraus ja rajaus ovat erittäin luontevat. Ehkä ainut asia, joka häiritsee on punaisen kanavan suuri osuus mv -käännöksessä. Kasvoissa, huulissa ja silmissä voisi olla enemmän eloisuutta, jos punaista laskisi ja sinistä nostaisi. Mutta ihan makuasia - ja voi juma jos tää onkin mv -filmikuva, niin sitte mun kommentille saa vapaasti nauraa :)