Kaunis flikka, jotenkin tyylillisesti toteutettu kuva kuin vanhasta kuvasta olisi kyse. Hiukan alhaalta olisin rajannut pois mutta toimii näin hienosti. Nätti flikka myös. Kaulakoru sopii myös mallille.
vähän mä repeilen välillä tolle emelle alhaalta napsaisin pikkasen pois.. aika iso kontrasti on tossa kasvojen ja kaulan välillä kans.. noin niinku ku valoa aattelee, pikkusen häirii se.
Mukava asetelema asennon muodossa, mutta en innostu kasvojen muovittamisesta noin vaaleaksi, sävyjä jää kaipaamaan. Tyttö on selvästi niin nätti, ettei ihoa tarvitse piilottaa..
Kiitoksia kaikille kommenteista. Onhan tätä kuvaa ihan reilulla kädellä "sopattu", tarkoituksenani oli tehdä kerrankin sellainen muotikuvamainen versio. Tästä johtuen ovat kasvot noin "muoviset", sekä valo tasaista. En kuitenkaan ollut tyytyväinen värilliseen versioon, joten päätin sitten ihan rohkeasti yhdistää uutta (muotikuvaa) sekä wanhaa (sepia+vinjetti)..Lopputulos on mielestäni aika mielenkiintoinen.
Kaunis muotokuva kauniista mallista. Mitään rakentavaa kritiikkiä ei tällainen luontoa kuvaava juntti osaa sitten antaa
Mä en lämpene kasvojen valotukselle. Sainoisinko että se pilaa tämän kuvan. Kaiva siitä sävyjä (edellyttäen että orkkis on oikein valotettu) heitä seepia hittoon ja käännä rehelliseksi mv:ksi, kevyt misu kaipaa myös kevyemmät raamit. Silloin siitä saa oikein kuvankin.
Mä olen vähän samaa mieltä muiden kanssa, kasvoissa olisi kiva olla sävyä ja valon tuomaa muotoa. Muotikuvista en oikein tiedä enkä osaa arvostaa, valitan.. Muuten tuo kuva on kyllä hyvä.