Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Muotokuvan tynkää

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana ajnu, 14 Helmikuu 2006.

1. ajnu

ajnu

293
    0
    0
    Esitelläänpä tässä vielä perheen "parempi" puoli.

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kaunis flikka, jotenkin tyylillisesti toteutettu kuva kuin vanhasta kuvasta olisi kyse. Hiukan alhaalta olisin rajannut pois mutta toimii näin hienosti. Nätti flikka myös. Kaulakoru sopii myös mallille.

3. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    vähän mä repeilen välillä tolle emelle :D

alhaalta napsaisin pikkasen pois.. aika iso kontrasti on tossa kasvojen ja kaulan välillä kans.. noin niinku ku valoa aattelee, pikkusen häirii se.

4. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Mukava asetelema asennon muodossa, mutta en innostu kasvojen muovittamisesta noin vaaleaksi, sävyjä jää kaipaamaan. Tyttö on selvästi niin nätti, ettei ihoa tarvitse piilottaa.. :)

5. ajnu

ajnu

293
    0
    0
    Kiitoksia kaikille kommenteista. Onhan tätä kuvaa ihan reilulla kädellä "sopattu", tarkoituksenani oli tehdä kerrankin sellainen muotikuvamainen versio. Tästä johtuen ovat kasvot noin "muoviset", sekä valo tasaista. En kuitenkaan ollut tyytyväinen värilliseen versioon, joten päätin sitten ihan rohkeasti yhdistää uutta (muotikuvaa) sekä wanhaa (sepia+vinjetti)..Lopputulos on mielestäni aika mielenkiintoinen.

6. Kaunis muotokuva kauniista mallista. Mitään rakentavaa kritiikkiä ei tällainen luontoa kuvaava juntti osaa sitten antaa :)

7. Mä en lämpene kasvojen valotukselle. Sainoisinko että se pilaa tämän kuvan. Kaiva siitä sävyjä (edellyttäen että orkkis on oikein valotettu) heitä seepia hittoon ja käännä rehelliseksi mv:ksi, kevyt misu kaipaa myös kevyemmät raamit. Silloin siitä saa oikein kuvankin.

8. heksa

heksa Member

541
    0
    16
    Mä olen vähän samaa mieltä muiden kanssa, kasvoissa olisi kiva olla sävyä ja valon tuomaa muotoa. Muotikuvista en oikein tiedä enkä osaa arvostaa, valitan.. :)

Muuten tuo kuva on kyllä hyvä.