Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Harrastekuvaaja ja minä valokuvamalliksi?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Chevy_j, 14 Maaliskuu 2013.

1. m1xer

m1xer

359
    0
    0
    Vs: Harrastekuvaaja ja minä valokuvamalliksi?

Ei hyvää päivää, täällähän porukka alkaa olemaan oikeasti harhaista kun näkee mörköjä joka nurkalla.
    Ei siinä mitään jatkakaa vain hyvät naurut jo tähän mennessä ;)

Alkuperäiselle kysyjälle! Kannattaa myös pyytää nähtäväksi kuvaajan portfolio tai muita työnäytteitä ettei tule itku kun näkee tuloksen siihen on olemassa erittäin hyvät mahdollisuudet jos kuvaaja on "pystymetsästä".

Tältäkin foorumilta löytyy semi-pro/pro potentiaalia jotka pystyvät hoitamaan keikan, eriasia on löytyykö Turun suunnalta.

Onnea kuitenkin "oikean" kuvaajan valintaan.

2. Vs: Harrastekuvaaja ja minä valokuvamalliksi?

Joo mietin joskus että jos kuvan itsestäni tarvisin niin pitäisi tosissaan henkilökuvaaja löytää sen verrran ruma olen - mainoskuvaaja ei varmasti riittäisi. Entinen Oksan Matti tulee äkkiseltään mieleen kuvaajana joka siihen ehkä pystyisi..
    ,D

3. Vs: Harrastekuvaaja ja minä valokuvamalliksi?

Mainoskuvaajista tulikin mieleen että mitä tuo tfcd tarkottaa, ei oikein mulle avautunut?

4. Haapalahti

Haapalahti Active Member

2 347
    8
    38
  5. m1xer

m1xer

359
    0
    0

wanha kunnon KVG olisi toiminut http://www.google.fi/#hl=en&sugexp=les% ... 80&bih=580"]http://www.google.fi/#hl=en&sugexp=les%3B&gs_rn=6&gs_ri=psy-ab&cp=6&gs_id=h&xhr=t&q=tfcd+photography&es_nrs=true&pf=p&sclient=psy-ab&oq=tfcd+p&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.43828540,d.bGE&fp=c53862c4a372886e&biw=1280&bih=580

en sitä itsekkään tiennyt mutta kuukle kertoi kertomatta julkisesti täällä ;)

6. Vs: Harrastekuvaaja ja minä valokuvamalliksi?

Tehdään pikkuteemu vaihto kauppaa... Sinä koodaat mulle simppelit nettisivut (sisältää portfolion, esittelyn ja etusivun niin että osaan itse päivittää portfolioo ( wordpress?)) niin minä kuvaan sinusta potretin tai vaikka kaksi ? ;)

7. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Teemu renkaiden seassa vailla rihmankiertämää,taattua kalenterikamaa!

8. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Täällä on kommnetoijia (katso yllä), joiden tajunta sekoaa jo, jos näkee naisen jäljet lumessa. 

- Itse asiassa jaa, näyttää sekoavan jo, vaikka ei näekään, kuulee vain puhuttavan naisesta ja valokuvaamisesta samassa lauseessa.

9. Jusnu

Jusnu Member

120
    2
    16

Ei kannata ottaa itteensä.. Tällä foorumilla asiat lähtee lapasesta melkolailla välittömästi. Se on täysi sota käynnissä yleensä 10-20 viestin jälkeen, jos ei sota ni sitten salaliittoteoriat ja foliohatut päässä.

10. Vs: Harrastekuvaaja ja minä valokuvamalliksi?

ok. Perheestä yks hyvä ja minusta onnistunut ja minä teen sulle sellasen porttaalin kuin haluat.. Jatkot yv.

11. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Alkuperäinen viesti vaikutti läpältä ja varmaan olikin sellainen.
    Mutta Mengelen perintö elää ja kaikki uudet nikit saa siitä kärsiä.