Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Versio IX

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana timppis, 1 Huhtikuu 2011.

1. timppis

timppis Well-Known Member

1 905
    213
    63
    .......

2. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vs: Versio IX

Tämä on okein hieno kuva joltain planeetalta, mutta arvelisin version olevan noin XXXXXXI.

3. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Eipä väliä mones versio ,kyllä näitä katselee t kimo

4. Vs: Versio IX

Hyvä kuva.

5. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Etualan kivien epäterävyys häiritsee aika pahasti.
    T Jukka

6. Vs: Versio IX

Liika on liikaa, ähky tulee näihin käsiteltynä, otas välillä toisenlaista kuva sikermää ...

7. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Varmaan hyvä neuvo monelle. Minunkin tarvii monesti vaihtaa kuvausta erinlaiseksi ja ottaa erinlaisia kuvia että homma on minulle mielenkiintoista. Mutta en menis ketään muuta opastamaan että vaihda kuvausta toiseen juttuun. Väin keskittymällä johonkin omaan juttuun ja sitä paljon toistettaessa tulee syvemmät näkemykset yms joista muut ei tiedä mitään.

Nostan hattua sille että jotkut jaksaa sitä omaa juttua aina vaan kuvata.

Tämmöiseen kameralaukkuun pitää ilmeisesti laittaa välillä potrerttia sitten maisemaa ja joskus bändikuvaa ja yks nude kuva väliin ja taas alottaa alusta ihan eri tavoin ettei vaan toista itseään. Kuinka siinä voi kehittyä yhtään mihinkkään? Silloin on joka jutun suhari eikä mikään mee hyvin.

Sori avautumiseni tässä kohtaa.

8. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Juken kanssa samaa mieltä,kuvat voi olla mitä vaan ja toistoja "rajattomasti" jos itse pidät kuvistasi ja rinta pystyssä tuot ne esille.Timppiksenkin rantakuvat on kuitenkin enimmäksen ilo silmälle ja jos joku ei jaksa niitä katsella niin ei tarvitse avata kuvaa,helppoa.

9. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Symppistä teidän myötänärkästymisenne. Vaikka pidänkin paljon timppiksen kuvista, niin ei aina voi välttyä "tortta på tortta"-fiiliksestä.

kapa

10. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36

Tämä kuva nyt vaan on niin h...tin hyvä, että tätä katsoo enemmän kuin mieluusti.

Yksi parhaista näistä Timppiksen rantakuvista, tycker jag.

11. Vs: Versio IX

Hienostuneet, herkät sävyt. Mutta näkisin mieluusti kuva neliönä ylhäältä lähtien, koska alaosassa on tavaraa liikaa.

12. timppis

timppis Well-Known Member

1 905
    213
    63

Olen edellen sitä mieltä, että nämä merimisemat eivät ole kuvattu loppuun. Jokainen kerta rannalla tuottaa ainutlaatuisen kokemuksen itselleni, joten aina käynti paikalla on vielä tuottanut toisistaan poikkeavan lopputuloksen. Minulle vaan on hyvin luontevaa olla meren läheisyydessä, koska aina olen asunut siellä. Voisin hyvin tuntea samoin ihan missä vaan.

Kiitos taas palauttesta.

edit. värkkäsin kirjoitusta enempi ymmärrettäväksi.