Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

harja

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 17 Heinäkuu 2005.

    [​IMG]
     
  1. Yleensä kohde saisi olla terävä. Nyt katse harhailee taustaan.
     
  2. mutta mikä onkaan se kohde?

    ok, ehkä toi otsikko yrittää vähän vihjata että harja ois kohde :F
     
  3. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Olis harja, olis roskaa. Kukaan ei lakaise.

    Työtön työnhakija vielä tähän kuvaan jotenkin.
     
  4. Olen pahoillani, muttei kuva tarjoa mitään.
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Oikeanpuoleinen seinälaudotus on ainoa kiinnostava kuvassa. Harmi että muu osa kuvaa on mukana. ;)
     
  6. Mitä tää yrittää sanoa? KAuheesti on erilaisia seiniä ja tekstuureja häiritsemässä kuvan lukemista. Yksinäinen, tavallinen harja nojaa seinää. Miksi halusit reprota tämän? Mikset rajannut vaikka tiukemmin? Vaikka mennyt makaamaan maahan ja ottanut lähikuvaa harjaksista maaperspektiivistä, taustalle lakaisun tarpeessa olevaa pihaa tai nuo jännät natsakuvioiset ovet/seinät...
     
  7. Hm. Ei oikeen nyt pistä mitään miettimään tai tunteilemaan...

    miltä kuva olisi näyttänyt jos olisit heittäytynyt rähmällesi?
     
  8. Juha Koli

    Juha Koli Well-Known Member

    1 530
    85
    48
    Vähän harmaa värikuvaksi, voisi toimia taustana. tuohon sopisi hikinen työmies lakaisemaan betonilattiaa, vai sippasiko jo helteessä? Puitteeet sopisivat armottoman hellepäivän kuvaamiseen, varjokaan ei pelasta, kello mataa iltapäivän tunteja loppuuko koskaan......
     
  9. mvuori

    mvuori Well-Known Member

    10 669
    132
    63
    Yrität siis sanoa, että hänen näkemyksensä on reproamista, mutta sinun ei.
     
  10. mitähän mä itse tuossa kuvassa näenkään?

    jotain geometrisia juttuja. siniset harjakset, jotka ei sovi kuvaan yhtään, pitäis olla ne perinteiset punaiset. arska porottaa, eikä sillon nappaa tehdä töitä. tai vaihtoehtoisesti: työ on jo tehty (alue on kuitenkin suht siisti).
     
  11. Tuota minusta syö, että aiheita on liian monta. Harja seinää vasten on yksi tarina, ja oven lautojen kuvio toinen. Tuon voisi laittaa keskeltä kahtia ja tehdä kaksi kuvaa.