Vs: Pianist Aika kiva kuva. Huippuvalot on puhki, mutta ei oikeastaan häiritse. Hyvä tunnelma, jotenkin irrationaalinen.
Vs: Pianist Kyllä tämä on tosiaan hyvä kuva. Aina minä marisen vinoudesta, joten pitää siitä nytkin sanoa. Ei ole ehkä paljon mutta minun silmiini hiukan valuu vasemmalta alas päin tuo piano. Olen kyllä nähnyt jonkun verran taiteilijakuvia mutta tämä ei näytä yhdeltäkään niistä. Eli jos pitäisi sanoa, mitä tämä pianisti soittaa, niin varmaan jotain marginaalimusaa, jossa on pehmeitä mattoja ja sinisiä sävyä.
Vs: Pianist Sulla on kyllä über tarkat silimät... tarkistin photarilla pianon suoruuden, ja totta tosiaan, se on vähän yli millin vinossa vasemmalle. Itse pianisti on venäläinen (entinen) konserttipianisti, joka soittaa pääosin klassista, mutta myös esim. Vanessa Carltonia, joka voidaan kai luokitella mainitsemaasi kategoriaan.
Vs: Pianist Mulla on vain uudet silmälasit ja nihilistin luonne Pianistin taustan selvittyä voi siis hyvin sanoa, että kuva edustaa häntä hienosti. Piano on jäänyt taakse ja nyt edessä on valokuvamallin ura. Ja huvikseen voi sitten soitella mitä huvittaa, vaikka pehmeän sinistä Carltonia.