Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Viimeinen otos tänne.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Dr.FeelGood, 12 Marraskuu 2010.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Kiitos ja hyvää jatkoa kaikille, meikä jatkaa uusiin ulottovuuksiin ja jättää tämän palstan taakseen.
    Porskuttakaapa..
    Edit. Valvoja saa poistaa nikin pois.
    Hyvää jatkoa etenkin Sireenille ja estille.

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    Vs: Viimeinen otos tänne.

Perkati rallaa jätkät! Vittuilua pitää olla sopivasti,älä nyt tee hätiköityjä ratkaisuja.Kameralaukku on sen verran mukava paikka että harva oikeesti pystyy lähtemään(ehkä mikekin kurkkii vieraana ) mene ja tiedä.Laitahan vaan postia entiseen malliin,väriä pitää olla kehissä. t kimo

2. Vs: Viimeinen otos tänne.

Johan näitä tulee.. Feelgoodin (ja jesalosen) kuvia katsoi mielellään. Mutta joo, ei täällä kannata turhan vakavasti asioita ottaa.

3. Vs: Viimeinen otos tänne.

Mulla ei hermo kestä sireeniä ja estiä, joten parempi lähteä ajoissa, kuin haastaa riitaa kaiket päivät, jonkun pitää kuitenkin antaa periksi ja minä annan mielelläni..
    Kaikkea hyvää silti heille.

4. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Ei hätää, ensi viikolla uusi nikki?
    Tämä on tällä foorumilla vasta toinen kerta Paatialan herralla.

5. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Lapsellista.

Muutaman kerran olen toivonut että lopettaisit Sirenin jatkuvan kiusaamisen (mm. itsemurhatoivotuksia ja muuta roskaa). Ja sitä et kestä ?

Olen antanut myös aivan positiivista palautetta kuvistasikin. Sinulta en ole saanut muuta kuin toistuvaa kiukuttelua.

Myöskään Sirenin ja sinun vanhat kaunat eivätminua tarkemmin kiinnosta - häiritsevät vain.
    En tiedä nistä sen enempää - mutta älä vedä minua enemmän mukaan lapselliseen vauvauhmakiukutteluusi.
    Ja hyvä jatkoa, sinullekin :D
    - E

6. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kuvasi on liikuttavan näennäisrankka.

7. Vs: Viimeinen otos tänne.

Ehdotan että tulet Flickr:iin siellä on aika moni laukkulainen, ja ihan asiallista on kommentointi, aika useasti laitan samat kuvat sinne ja tänne, sitten naureskelen näille "lastentarhakerhon" ryppyotsasille  besserwissereille. Olen sitä kautta aika hyviä tuttavuuksiakin saanut, muunmuassa talviasunon etelässä, ja ilmaiseksi . Ei muuta tarvittu kuin hyviä kuvia ja hyviä kommentointeja. Suosittelen...

8. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Ei mulla mitään kaunaa tätä Mengeleä vastaan, sillä ei vaan ole hermo kestänyt kritiikiäni hänen kuvistaan, joka on johtanut usemapaan turpaan veto uhkaukseen ja mitä törkeämpiin heittoihin, kehoituksena itsemurha ym. ylevää.
    Toki nuo on hieman vaikuttanut siihen kuvaan, mikä minulle on tullut herrasta.

9. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Ehdottomasti kannattaa mennä nyt kaikkien hyvien kuvien ottajien hankkimaan etelän talviasunto - Flickkorista :D

Amerikkalaistyylinen naminami kieli sopii kyllä yliherkille ihmisille paremmin kuin suora puhe.

Hei hei ... (TFS)

10. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Minullakaan ei ole mitään muuta vastaa tuota ihmisenä täysin tuntematonta kiukuttelijaa kuin tuo kadulla-puukolla-kännissä-heiluvan-juntin -mentaliteettinsa.

Perjantai-iltana niin tyypillistä joillekin?

Mutta oikein kiva jatkoa - kippis ...

11. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kai tiedät että nuo ovat melko vakavia uhkauksia.

Tee rikosilmoitus. Olet varmasti säilyttänyt nuo uhkaukset ?

Edit : On niitä minullekin tullut (monia) ja toivotankin nyt ja tässä kaikkia pikku uhkailijat vain tulemaan toteuttamaan käytännössä nuo vinkumisensa.
    Tervetuloa - katsotaan kuinka käy ... :D

- E

12. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

* Tuon loppumisesta olen kyllä iloinen. Miksi ihmeessä sellainen asenne on sinulla ylipäänsä ollut (että pitää "haastaa riitaa kaiket päivät ") sitä en ymmärrä ?

Kannustava ilmapiiri olisi paljon parempi ?

Sinulle ja muille ?

13. Vs: Viimeinen otos tänne.

ehhehe hehe he hehhehe hhehehhheee  eeheehehhee eheheeeehehe heheehehhe eh  eh  e e e  eeeehhhhhehehhehehehhheeeeh ehehhehe ehehhhee e e ehhehhe h h h hehehe hehe

eh
    hehehhehe

..
    eh:
    ehehhhehee?!

14. Jaakko

Jaakko Active Member

1 176
    12
    38

:D

15. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Potaskaa koko ketju

16. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Aika tyylitön poistuminen joo ... (Kaikki on muiden vikaa yhyhyy nyyh..)

17. lunnifer

lunnifer Member

930
    12
    18

Tähän aikaan vuodesta potaskaa on syytä alkaa tuottaa, jotta saadaan perinteinen joulu.

18. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Joulun 2010 ensimmäinen "uhri", siis ?

KulinarismiEditLisäys: Lipeäfisun arvostus on kyllä nykyisin aika pohjalukemissa. Moni ei voi sitä sanojensa mukaan "sietä". Minusta se on mainiota - oikein(pippureilla ja suolalla) maustettuna, laadukkaalla perinnekastikkeella hyvälaatuisten keitettyjen kera.

19. lunnifer

lunnifer Member

930
    12
    18

Niin, sanoisinko joulun 2010 enimmäinen lipeäkala. Viattomat porsaat seuraa seuraavaksi?.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.