Vs: Hanna Minusta malli on huvittunut. On se tarkoituksellista tai ei. Ehkä hän arvasi mihin kuvan julkaisu johtaa...
Vs: Hanna Tuo oli peruspassikuva (ei nykydirektiivien mukainen) peruspehmoukosta, joten ajattelin tuon laittaa vain pikaesimerkiksi. Oli ainoa pärstäkuva läppärilläni. Kuvitelkaa tuota sirkuksen parrakkaaksi naiseksi. kapa
Vs: Hanna Juu, ei se niin pahan näköinen ole riittävän hienovaraisesti käytettynä, tuo gausisiankaan. Minun esimerkkini oli vedetty 100 %:lla ihan vain ilmiön esille saamiseksi. Mihinkään käyttökuvaan ei tietenkään käytetä maksimimääriä. En kuitenkaan yleisesti ottaen näe mitään asiallista syytä harmaannuttaa kuvaa tummia sävyjä levittelemällä.
Vs: Hanna Yllättävää on darken-sekoitustilan suosiminen ... tai oikeastaan se, ettei lightenistä ole esimerkkejä, vaikka se näyttäisi olevan "monien mielestä" parempi vaihtoehto ja selkeästi vertailun arvoinen.
Vs: Hanna Tosi harvoin minäkään tuota darken-sekoitustilaa käytän. Enemmänkin overlayta. Tuossa yksi esimerkki. Alkaa olla jo kaukana Hannasta, sorry Jukka. Täällä en tästä enempää. Kiasman kuppilasta löytyi tuollainen. kapa
Vs: Hanna Mähän tykkään Hannan kuvasta just noin. Makee malli. Kiitos Jukka. Uskon sinuun. Lievää oikaisua vain, pimiössä! Kai mä olen vanha paska ja jäänyt 70-luvulle, kun diggaan vaan tehdä noita säätöjuttuja pimiössä. Mut ensin pitää käyttää maximaalisesti järkee jo kuvausvaiheessa, siinä kuvauksen suola ja sielu. Kotona sit on hiton monta tuntia vuodessa aikaa perheelle eikä Photarille. Sit mussa on se vika, että mä en softaile. Raakasti päin näköö täydellä aukolla tarkennus etummaiseen silmää tai vähän eteen. Jos ei ole sinut itsensä kanssa niin ei oo mun ongelma. Digitekniikka on pelastus Eevalle tai muille madame-lehdille. Pudottaa keveesti kansikuvaan 75-vuotisesta mummosta 2o vuotta pois. ( ja kuvaajan taidot 20 kiloa). Valot edestä ja vähän yli . . Glada Påsk, Iloa Poskeen /Jagman