Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hanko/Hangö - Portra 400 120

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Kona, 18 Tammikuu 2025.

1. Kona

Kona Well-Known Member

1 617
    1 629
    113
    Året runt IMG_0080.jpeg

kerzan, Mamiya, Seppo R and 6 others like this.
  2. keegan

keegan Well-Known Member

8 588
    1 495
    113
    Liikettä ja pysähtyneisyyttä, yksivärisyyttä ja värikontrastia, menneen ajan pinta ja nykyisyyden pinta. Ei ihmistä, mutta merkkejä ihmisestä ja niiden välissä itsenäistä, elävää luontoa. Moniulotteinen kuva. Klikatkaa suuremmaksi, niin linnut näkyvät kunnolla.

motris tykkää tästä.
  3. Jari_S

Jari_S Well-Known Member

3 593
    738
    113
    ^^ Tuo Hangon uimarannalla oleva pukukoppi ja ne Tampereella jonkun vesistön rannalla olevat lepotuolit ovat tuon ”Konan” suosikkikohteita valokuvauksessa.

Molemmista on täällä melkoisen monta valokuvaa, mutta ehkäpä samoista kohteista löytää eri katselukerroilla jotain uutta…(??). :)

Kona tykkää tästä.
  4. Kona

Kona Well-Known Member

1 617
    1 629
    113
    Kieltämättä nämä(kin) ovat suosikkikohteitani. Jotain erilaista näkökulmaa kuitenkin pyrin aina hakemaan.

Tässä minua kiinnosti kokeilla suosikki värinegatiivifilmini Portra 400 värimaailmaa ja neliöformaattia 6x6 tuohon minua aina rauhoittavaan autioon rantamaisemaan.

Kiitos kun noteeraat noin hyvin kuvani!

Jk. Early warning: Seuraavaksi on tulossa isoformaatin 4x5 kuva/kuvia samasta kohteesta samalla filmillä, ehkä jopa mallin kanssa kuvattuna.

Juha Koli tykkää tästä.
  5. Jari_S

Jari_S Well-Known Member

3 593
    738
    113
    Minun suosikkini ”kuvastostasi” on se, missä nainen soittaa viulua viljapellossa.

Sehän valitettavasti katosi täältä silloin kun nimimerkki ”mlphotic” lähti.

Olen jokseenkin varma, että ”Kona” tuntee edellä mainitun niin hyvin, että saisi kuvan ja luvan sen uudelleen julkaisuun täällä, jos niin haluaisi…. ;)