Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

ruuhkainen ilmatila

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana henkka k, 28 Syyskuu 2005.

Eilen Helsingissä kuvattu. Reilu enemmistö järripeippoa ja vähemmistö viherpeippoa. Tässä ruudussa näkyy ehkä 1/5-1/10 sen yhden pellon linnuista. En yrittänyt edes laskea. Lintumassaa liikkui maassa ja ilmassa koko ajan. Lintuja oli liikkeellä aika tuhottomasti. Lapin metsät lienevät nyt tyhjentyneet järreistä.

Vastaava kuva vähän isompana (200 kt):
    http://kettunen.1g.fi/kuvat/taustak...+Bergfink+-+Fringilla+montifringilla.jpg/full

1. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Jännä. Näyttää ihan lintutapetilta. Mä luulen että ite tykkäisin enemmän laajemmasta kuvasta. Jos vaikka ne loput 9/10 saatais näkyville.

2. Juki

Juki

313
    0
    0
    Näkisin mielelläni lintujen menosuunnassa edes pienen alan vapaata ilmatilaa. Tällainen "kaistahaulikkosommitelma" ei ole makuuni.

3. minustakin tämä on lintutapettia, tykkään!! säännöllisen epäsäännöllinen muodostelma.

4. Jaa, jos siis tekis ison kasan isoja printtejä, vähän säätäis reunoja, ja oikeasti tapetoisi jonkin "lintuhuoneen" seinän tällaisella valokuvatapetilla. Hmm... Tulihan tuolta toki otettua monenlaisia muitakin kuvia. Olis vaan pitänyt olla se langaton kaukolaukaisija, että olis voinut viedä yhden rungon pellon keskelle lintujen ympäröitöäväksi...ja räps. Taas kerran olin tekemässä muuta kuvauskeikkaa. Näiden kuvaaminen tuli vähän niin kuin sivutuotteena.