Löysinpäs tällaisenkin foorumin... Elikkäs kuva on toissa kesältä. Kritiikkiä kuvasta saa ja pitää antaa.. <edit>korvasin suttuisen terävämmällä kuvalla</edit>
Kiva kuva. Tosi hyvä idea! Ehkä noita teknisiä häiriötekijöitä voisi muuttaa vähemmän häiritseväksi käyttämällä esimerkiksi kuvankäsittelyohjelmaa apuna? Yleinen "Suttuisuus/epätarkuus/liike-epäterävyys" häiritsee minua nyt tässä kuvassa hiukan.
laitoinpa vahingossa väärän version kuvasta näytille.Sori, korjaan asian, kunhan pääsen toiselle koneelle missä oikea varsio on ): Itse asiassa Heli olet tainnut nähdä tämän valokuva.netin foorumilla. Löysin tämän uuden foorumin ja laitoin heti kuvan kokeeksi siitä, minkä tasoista kritiikki yleensä on täällä. Kaikilla foorumeilla se ei ole kovin lukemisen arvoista... Mutta näyttäähän täällä sentään tuttujakin olevan. Tämä kuva siksi uudestaan, koska oli ainoa näyttämisen arvoinen kuva koneella tällä hetkellä. Olen nimittäin heittänyt digipokkarin nurkkaan ja siirtynyt filmin ihmeelliseen maailmaan, ainakin toistaiseksi.. Kuvia on luvassa lisää, kunhan saan skannattua muutaman "arkistoistani".
Hyvä sommitelma ja mainiota omaperäisyyttä, siitä täydet pisteet. Kuvatessa on valoa ollut kuitenkin hitunen liikaa. Parempaan lopputulokseen pääsee kun valottaa tällaisessa paikassa kuvan kirkkaimman kohdan mukaan ja hoitaa loppusäädöt tumman alueen kohdalta tietsikalla. Kompromissin haku tummalle ja vaalealle alueelle jo kuvatessa ei välttämättä johda parhaaseen lopputulokseen.
kiitoksia. Jäi vaan vähän harmittamaan, koska tämä kuva jäi ainoaksi tuolta. Olisi voinut kokeilla myös pystyrajausta...