Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

kirkkoon..

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana aksy, 27 Syyskuu 2005.

1. aksy

aksy

113
    0
    0
    Löysinpäs tällaisenkin foorumin...
    Elikkäs kuva on toissa kesältä. Kritiikkiä kuvasta saa ja pitää antaa..

<edit>korvasin suttuisen terävämmällä kuvalla</edit>

2. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Kiva kuva. Tosi hyvä idea!

Ehkä noita teknisiä häiriötekijöitä voisi muuttaa vähemmän häiritseväksi käyttämällä esimerkiksi kuvankäsittelyohjelmaa apuna? Yleinen "Suttuisuus/epätarkuus/liike-epäterävyys" häiritsee minua nyt tässä kuvassa hiukan.

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Tervetuloa vaan foorumille. Hyvä idea kuvassa. Olenkohan mä nähnyt tän jossain aiemminkin?

4. aksy

aksy

113
    0
    0
    laitoinpa vahingossa väärän version kuvasta näytille.Sori, korjaan asian, kunhan pääsen toiselle koneelle missä oikea varsio on ):
    Itse asiassa Heli olet tainnut nähdä tämän valokuva.netin foorumilla. Löysin tämän uuden foorumin ja laitoin heti kuvan kokeeksi siitä, minkä tasoista kritiikki yleensä on täällä. Kaikilla foorumeilla se ei ole kovin lukemisen arvoista... Mutta näyttäähän täällä sentään tuttujakin olevan. Tämä kuva siksi uudestaan, koska oli ainoa näyttämisen arvoinen kuva koneella tällä hetkellä. Olen nimittäin heittänyt digipokkarin nurkkaan ja siirtynyt filmin ihmeelliseen maailmaan, ainakin toistaiseksi.. Kuvia on luvassa lisää, kunhan saan skannattua muutaman "arkistoistani".

5. Juki

Juki

313
    0
    0
    Hyvä sommitelma ja mainiota omaperäisyyttä, siitä täydet pisteet. Kuvatessa on valoa ollut kuitenkin hitunen liikaa. Parempaan lopputulokseen pääsee kun valottaa tällaisessa paikassa kuvan kirkkaimman kohdan mukaan ja hoitaa loppusäädöt tumman alueen kohdalta tietsikalla. Kompromissin haku tummalle ja vaalealle alueelle jo kuvatessa ei välttämättä johda parhaaseen lopputulokseen.

6. Tuleepa ihan Kill Bill mieleen.

7. Anonymous

Anonymous Guest

Tästä tulee mieleen seitsemän veljestä. Hyvä oivallus!

8. aksy

aksy

113
    0
    0
    kiitoksia. Jäi vaan vähän harmittamaan, koska tämä kuva jäi ainoaksi tuolta. Olisi voinut kokeilla myös pystyrajausta...

9. Pastorien demoonitko sieltä kurkistoo? :D

( MBnet )

10. aksy

aksy

113
    0
    0
    Niin varmaan :D

11. Mie tuumin kanssa tätä.