Elikkä haluaisin koittaa tuota C-41 värikehitystä kotona. Täältä löysin suosituksia AG photographicille, jossa oli suuret postikulut jos tilasi vain litra kitin ja Macodirectille, jossa minimitilaus oli noin 40€. Googlettamallakaan en löytänyt kovin halpoja vaihtoehtoja. Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä mistä kannataisi tilata tuollainen pieni määrä? Entä onko tietoa valmistetaanko värikehitysjauheita (ns. pressi kittejä) enää? Myös vinkkejä siitä että kannattaako jotain merkkejä suosia tai jotain vältää? Tai haluaisiko joku tehdä kanssani kimppatilausta? Kiitoksia avusta!
Vs: Halvimmat C-41 1-litran kemiat? Tai kimppatilaus? Apua kaivataan! Telefoto. Telefoto – Fotokauppa kotonasi, etkä maksa liikaa.
Vs: Halvimmat C-41 1-litran kemiat? Tai kimppatilaus? Apua kaivataan! Eikös myyntipuolella ole juuri yksi 1l kitti myynnissä? "jesalonen" nimimerkillä?
Vs: Halvimmat C-41 1-litran kemiat? Tai kimppatilaus? Apua kaivataan! No voihan nenä, joku minua vikkelämpi kerkesi nähtävästi sen nappaamaan… Telefotosta hakisin jos asuisin Helsingissä, ehkä pitää pyytää joku siellä päin liikkuva kuriiriksi. Generalphotossa näyttää oleva oikein edulliset postikulut, kiitos vinkistä! Nämä auttoivat jo hieman
Vs: Halvimmat C-41 1-litran kemiat? Tai kimppatilaus? Apua kaivataan! Näytti ainakin aamulla olevan vielä vapaa, pikaisesti yhteyttä vain. jos en itse olisi just ostanut uutta niin olisin itse tuota kysynyt.