Hyvää iltaa, arvoisat tarkkasilmäiset ja kriittiset valokuvauksen ammattilaiset ja amatöörit! Höpöttelin täällä henkilökuvauksesta muutama kuukausi sitten. Nyt on käynyt niin onnellisesti, että 21.9. oli sessiot ja viimeinen tuomio on tämän viikon torstaina. :/ Pahapahapaha. Kuvia tuli räpsittyä ~140 kappaletta, joista n. 10 parasta pitäisi valita, alustavasti arvostella, säätää sävyt ja suunnitella hieman reunuksia. Pidän nimittäin kurssiohjaajalleni eräänlaisen näyttelyn parhaimmista otoksista, minkä jälkeen ne arvostellaan läpikotaisin. Pyysin malliltani apua tässä asiassa, mutta eihän siitä mitään tullut. Ymmärrän hyvin toisaalta, kiireiltään ei ehdi ja muutenkin on vaikeaa alkaa arvostella valokuvia, joissa itse esiintyy. Minä taas olen ihan liian puolueellinen vetämään tätä projektia läpi yksin. Kaipaankin nyt luotettavaa ihmistä taivastelemaan rajauksia ja asetteluja kanssani. Tänään, huomenna ja ylihuomenna on aikaa keskustella kanssani kuvista. Mielellään asioisin Messengerissä (omani on ssynchronizing@hotmail.com). Tietyistä syistä kuka tahansa ei kelpaa tähän hommaan. Toivoisin kovasti, että joku miespuolinen tai miehille immuuni nainen (heheheh) ottaisi yhteyttä. Varmistan omaa selustaani vain, ei tässä muuta.