Vs: Savonlinna Makuasioita sano koira kun muniaan nuoli mutta minusta Jukkiksen versio on parempi. Skanneriko on nyt sitten Flextight vai?
Vs: Savonlinna Mä oon siinä 2 vaiheilla, kumpi on mielestäni parempi. Laten versio siinä mielessä, että tuo etummaisessa tornissa on sellainen sävyliukuma valon ja varjon kohdalla ainakin mun näytöllä katsottuna selaimessa, kuin mitä oma printtiversioni photoshopissa avattuna. Maskasin kokeeksi tuon vedenkin kerran ja tummensin hiukan ja lisäsin kontrastia, että kimallus säilyisi. Ajattelen sitä elementtinä, jolla tuo linna nousee paremmin esiin veden ollessa tummempi. Jostain syystä kuitenkin vedin vesilayrein roskikseen. Olisi pitänyt ehkä jättää. T Jukka
Vs: Savonlinna Makuasioita tosiaan, mutta alkuperäisestä en saa kiksejä kuin maisemallisista arvoista. Kaipaan kuvaan täyteläisempää värimaailmaa ja tuolla ässäkurvilla se kuvaan tuli... ainakin tämän läppärin näytöllä.
Vs: Savonlinna Makuasioiden ymmärtämistä helpottaa perimätiedon mukaan tieto siitä, mistä syystä toinen on parempi. Tämäkin kuva voidaan lukea ainakin kahdella tavalla ja kumpikin niistä suosii erilaista sävymaailmaa. Skanneri on varmasti kovin tärkeä asia tässä.
Vs: Savonlinna Alkuperäisessä versiossa toteutuu parhaiten tuollainen piktorialistinen kauneusihanne, joskin saisi olla vähän pehmeämpi.
Vs: Savonlinna Minäkin haluan näyttää....mitä en osaa. EDIT:Tais tarkennus unohtua ton rajaamisen jälkeen. EIkä se enään siltä osin onnistu niin hyvin kun alkuperäisestä.
Vs: Savonlinna Moikka, tässäpä mun -suurella vaivalla peeshopattu- näkemykseni. Hieman astetta vakavampi ehdotus, kenties ? Ristin sen nimeksi kekseliäästi : " Terve, olen veneilijä Savosta !" Oikein kivaa loppuyötä täältä vetelästä etelästä ! T Est