Vs: Halloween Meikkaaja on keskinkertaista heikompi amatööri - tuskin häntä palkattais' edes Renny Harlinin leffaan. Kuvaaja olisi voinut yrittää paikata maskeeraajan heikkouksia esim. dramaattisen teatraalisella valaistuksella, mutta ihan perusvalaistus on ollut käytössä.
Vs: Halloween Joo tytöt meikkasi ihan itse ja napsin ihan perusnapsut Nikon D 700 /180 mm 2,8 ja salama katon kautta mustaan yöhön parvekkeen ovi auki. Koita kestää '
Vs: Halloween Kyllä kestetään. Ja jos ei sitten kuitenkaan kestetä, niin revetään! ;-) Kirjoittaessani arvostelua kyllä hieman aavistelin, että mallit ovat tehneet meikkauksen ihan itse. ;-) Anteeksi, jos loukkasin ketään. Nikon D700 on aika hyvä kamera? Siinähän on sisäinen salama, vaikka sitä tituleerataan profi-kameraksi? Itse tykkään high-end amateur-kameroista, koska niissä on sisäänrakennettu salama. Vaikka en salamaa juuri koskaan käytä, sen on hyvä kulkea mukana niitä tarpeita varten, kun muuten ei käyttökelpoista kuvaa saisi. Ihan kivoja kuvia - varsinkin perheabuumiin - mutta itse olisin pitänyt mielenkiintoisempina tilannekuvina sellaista, missä tytsyt olis hakanneet jonkun spurgun - tai vaikkapa kansanedustaja-ehdokkaan verille kuutamon valaistuksessa. Niinkuin periaatteessa ihan kivoja kuvia, mutta kaipaisi hieman enemmän verisiä kirveitä tai edes puukkoja ja puntareita kuviin. Tai jotain ihan muuta. ;-)
Vs: Halloween Platku valo, kuten matador totesikin, aihe vaatisi jyrkemmän. Sivulta kaikki ahtaita. Kännykän näytöllä hiukset hukkuvat jossain kuvassa taustaan. Neuvot: kuvaa ja rajaa löyhemmin, heijasta siten, että irtoaa taustasta ja asettele mallit edes vähän dynaamisemmin, ettei ole näin staattista. Yllä olevilla neuvoilla pääset jo hyvään alkuun. T Jukka