Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Halloween

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Kimo, 31 Lokakuu 2015.

1. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
    Olen yksin näiden riiviöiden saartamana :)

2. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113
    Vs: Halloween

Hyviä potretteja nuorista ja kauniista tytöistä.

3. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

kyllä pahat henget pysyy poissa tänkin kekrin yli.

4. Vs: Halloween

Meikkaaja on keskinkertaista heikompi amatööri - tuskin häntä palkattais' edes Renny Harlinin leffaan.

Kuvaaja olisi voinut yrittää paikata maskeeraajan heikkouksia esim. dramaattisen teatraalisella valaistuksella, mutta ihan perusvalaistus on ollut käytössä.

5. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Joo tytöt meikkasi ihan itse ja napsin  ihan perusnapsut Nikon D 700 /180 mm 2,8 ja salama katon kautta mustaan yöhön parvekkeen ovi auki. Koita kestää :)'

6. Vs: Halloween

Kyllä kestetään. Ja jos ei sitten kuitenkaan kestetä, niin revetään! ;-)

Kirjoittaessani arvostelua kyllä hieman aavistelin, että mallit ovat tehneet meikkauksen ihan itse. ;-)

Anteeksi, jos loukkasin ketään.

Nikon D700 on aika hyvä kamera? Siinähän on sisäinen salama, vaikka sitä tituleerataan profi-kameraksi?

Itse tykkään high-end  amateur-kameroista, koska niissä on sisäänrakennettu salama. Vaikka en salamaa juuri koskaan käytä, sen on hyvä kulkea mukana niitä tarpeita varten, kun muuten ei käyttökelpoista kuvaa saisi.

Ihan kivoja kuvia - varsinkin perheabuumiin - mutta itse olisin pitänyt mielenkiintoisempina tilannekuvina sellaista, missä tytsyt olis hakanneet jonkun spurgun - tai vaikkapa kansanedustaja-ehdokkaan verille kuutamon valaistuksessa.

Niinkuin periaatteessa ihan kivoja kuvia, mutta kaipaisi hieman enemmän verisiä kirveitä tai edes puukkoja ja puntareita kuviin.

Tai jotain ihan muuta.

;-)

7. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Platku valo, kuten matador totesikin, aihe vaatisi jyrkemmän. Sivulta kaikki ahtaita. Kännykän näytöllä hiukset hukkuvat jossain kuvassa taustaan.
    Neuvot: kuvaa ja rajaa löyhemmin, heijasta siten, että irtoaa taustasta ja asettele mallit edes vähän dynaamisemmin, ettei ole näin staattista.
    Yllä olevilla neuvoilla pääset jo hyvään alkuun.
    T Jukka