Mikä on päin persettä? En yleensä tykkää näistä "elukka juoksee, seisoo, makaa, syö", mutta tässä on meininkiä, ilmettä ja loistavaa graafisuutta.
Hyvä kuva tämä minustakin on, ei aina tarvita sikatarkkaa lopputulosta, tässä on kaikki tarpeelinen läsnä.. Toimintaa, menoa ja meininkin Sommittelu varsin toimiva ja katsekontakti erityisen onnistunut. Mukava kuva, jota jaksaa katsoa hetken pidempäänkin.
Sommittelu on loistava. Ehdottomasti julkaisemisen arvoinen otos, mutta voisiko tätä käsittelyllä parantaa/pahentaa, että tyyli olisi enemmän tahallisen rujo kun pieleen säädetyn näköinen.
Tämän tapaisia ajatuksia tuli minunkin mieleeni kuvaa katsellessa. Siis kaikessa dynaamisuudessaan melkein hyvä, mutta mitä palvelee tuo päälleliimatunnäköinen rähmä?
No tässä on tämä alkuperäinen käsittelemätön kuva.Tilanne oli tosi nopea,joten voiskohan tästä saada muuta millään ilveellä.Laitoin vain sharpenia paljon,niin sain tällaisen taiteellisen version.
Alkuperänen käsittelemätön kuva tuoltaan on paljon parempi. Äksöniä on. Miksei sitä voi risukkoa lähtee raivaileen kloonaamalla tai vaikka miten aikansa kuluksi, mutta tuskin se siitä kummenee. Tämä ei ehkä pärjäisi vuoden luontokuva karkeloissa, mutta mä olisi ainakin ihan tyytyväinen jos mulla olisi kotialbumissa edes tuollainen "villieläinotos".
No on ainaskin pääsiäis pupu Mulla oli kameran oma salama viritettynä sitä lintua varten,kun heti tossa oikealla oli tiheä kuusikko ja se hippiäinen.Enkä saanut kuin yhden epätarkan kuvan tästä kohti säntäävästä rusakosta.On minusta kyllä jo tilanteenkin takia julkaisemisen arvoinen.Harvoin sitä tuollainen jalkoihin juoksee.Matkaa oli 5m.
Kloonaako se sinun kamerasi sitten automaattisesti jotai risuja pois kuvasta jos tuo nyt oli se 'aito alkuperäinen muokkaamaton originaali'? =)
Joo olet oikeassa.Nyt hokasin oikeassa alanurkassahan oli kuusenrunko.Jonka kloonasin tosi huonosti. Oisko ollut alkoholilla osuutta asiaan. Kiitos Täytyy korjata se.