Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hahaa, I´m back, alastonkuvaa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mike, 15 Huhtikuu 2006.

1. Mike

Mike

699
    0
    0
    ...

2. ei oo huono

3. näyttää tosi makeelta, mut pitäs nähdä edes vähän suurempana.

4. hymio

hymio Member

323
    0
    16
    Hyvin valo muotoilee. Todella kolmiuloitteinen fiilis tulee.

5. Kuvassa on nainen, eli tämä on hieno.

No mutta vakavasti. Kuva on varsin tavallisuudesta poikkeava. Kiva pose ja hienosti valaistu. Sopivasti on erotiikkaakin, mutta silti kuva on ihan kiltti. Enkä sitäpaitsi keksi tähän mitään naristavaa.

6. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Tää on kyllä hyvä.

7. Jännää kuinka sama valo on makean pehmeä kankuilla, mutta rosoinen selässä ja käsivarsilla.

8. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Mukavan kolmiulotteinen ahteri mallia pallo

9. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    En muista, mikä oli kirjan kantava teema, mutta se saattoi liittyä kehonrakentajanaisiin, joilla ei kenties pallomainen ahteri ole tärkein esteettisen identiteetin elementti. Joka tapauksessa, muistamatta kirjan teemaa, kelvollinen arviointi tavoitteiden toteutumisesta on mahdotonta.

Kuva on varmasti mainio eroottinen kuva, mutta _alastonkuviksi_ (kuten tämän väitetään olevan) on kai yleensä kutsuttu sellaisia kuvia, joissa ihminen on alasti, eikä housut jalassa.

Kuvan alareunassa olevat korostuneesti esillä olevat tekstit ovat sellainen elementti, joita en muista koskaan nähneeni valokuvauksen mestareilla.

10. Mike

Mike

699
    0
    0
    :D [​IMG] Kuvaa piti haukkua, ei sen nimeä tai copyrightia.

11. Oikein hieno kuva.
    Selän hiukan kaartuva asento ja sen pehmeät linjat/varjot on erittäin kaunis. Likaisen oloset jalkapohjat tosin vie kyllä liiaksi huomiota.

- Mikä mahtaa olla kirjan aihe?

12. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    En tiedä tarkemmin, mutta näitä kuvia katsoessa alkaa tuntua, että lopullinen tuotos on pakko ostos.

13. Mike

Mike

699
    0
    0
    Naisen kehoa kuvataan ja tämä toteutetaan mimmeillä jotka muokkaavat kehoaan punteilla. Varsinaisia kehonrakentajia ei kirjaan tule.

14. Hyvää settiähän nää Miken kuvat on. Mä oon pääasiassa tykännyt kaikista.
    Joissakin on jotain pientä, mutta 150 kuvaa samoihin kansiin näin nopeassa ajassa, niin ei kovin eriskummallisen erikoisista ja ennennäkemättömistä kuvista voi olla toiveta. Onhan niissä se erikoisus, ettei monellakaan harrastuksekseen kuvaavilla ole tällaista määrää ei ammattimaisia malleja mahdollisuus kuvata noin laajasti julkaisuun asti. Kova työ tuo tulosta ja hyvää sellaista.

Mä oon pitänyt kuitenkin tuosta valaistustyylistä, joka on aika hyvin säilynyt jokaisessa kuvassa samankaltaisena.

Joo, kaippa se on tilattava, jollei tuo Mike suostu antaan 'teknisen harhaanjohdattajan painosta' ilmatteeks =)

15. jimi-

jimi-

918
    0
    0
    Ei kolahtele kuin ne kuvat jota olet aikaisemmin postannut ja jotka liittyvät kirjaasi.

16. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Jarin sukulainen pistää kyl hyvvee shittii. Tervetuloa vaan takas Mike! Huikkaa irkissä ku oot taas linjoilla tai soittele, pitää vähän säätää jos tuun sinne hkiin lähiaikoina!

17. Mike

Mike

699
    0
    0
    Tipe saa kyllä kirjasen korruption omaisesti ilmaiseksi.

Mitä pidemmälle olen edennyt projektissa, sitä tyytymättömämmäksi olen tullut tulokseen. Rajat tulevat vastaan ankarasti tilankäytön puolella ja se aiheuttaa kovasti valojen kanssa ongelmia. Tällä hetkellä uskon kykeneväni huomattavasti parempaan tulokseen jos saisin käyttööni kunnon tilat.

Muutama mimmi vielä ja sitten kirja hierotaan materiaksi. Kirjan julkaisu avaa uusia ovia ja katsotaan sitten mikä on seuraava projekti.

18. vn

vn

1 464
    0
    0
    Onnea projektille, niin tälle kuin tulevillekin. Hienoa että (edes) joku saa jotain aikaiseksikin!

Kuva on tyylikäs, ei ehkä hirvittävän omaperäinen, ja teknisesti mun silmään erinomainen. Kirjan tyyli saattaa olla sellainen ettei sitä omaperäisyyttä ole edes pyritty liikaa hakemaan ja kuten jo sanottu suuri kuvamäärä lyhyessä ajassa ei säilyttäne sitä omaperäisyyttä kovinkaan helposti. Se että kuvat ovat tyyliltään ja maultaan samankaltaisia on tuollaisessa kirjassa suuri plussa mielestäni - silloin kirja on yhtenäinen eikä tilkkutäkki.

Kovin montaa noista kuvista en ole nähnyt mutta uskoisin että tämä kuva sopii hienosti joukkoon. Valaisu, erotiikanhäive ja poseeraus toimivat ja mallikaan ei näytä vaivautuneelta. Pieni detaili tuo pikkurillin oleminen jalkapohjan päällä on jostain syystä tekijä kuvassa joka antaa herkkyyttä mallille.

Vesku

19. Mike

Mike

699
    0
    0
    Erikoisen kirjasta tekee se, että sen kuvat ovat kaikki Pakkotoisto.comin punttimimmien lukijoista. Eli siis jonkun nettisaitin yhteisön sisältä on kasattu mallit ja heistä tehdään kirja suoraan samaiselle yhteisölle myyntiin. Alastonkuviahan on maapallo väärällään, mutta itse keksin tämmöisen idean.

Suosittelen kaikkia vilkaisemaan Bill Dobbinsin Modern amazons kirjan. Se käsittelee ammattilaiskehonrakentajia ja vieläpä naisia sellaisia. Kuvat ovat tyylikkäitä ulko- ja sisäkuvia, Tipellä ko. kirja onkin jo. Valitettavasti Suomesta vastaavanlaajuista projektia voi toteuttaa harvalukuisen kisaajamäärän takia.