Todella jyrkkä pulkkamäki oli, harmi että kuvissa on hankala välittää sitä tunnelmaa kuinka jyrkkä ja kuinka lujaa pulkalla tuolla pääsi..
Oikein hyvä kuva, liiketta ja sympatia! Paranisi kun hiukan viilaisi sävymaailmaa ja aavistuksen tuolle harmaudelle antaisi kyytiä. Kuvan sisältö kuitenkin peittoaa lievän särön sävyistä mennen tullen ja on ehdottomasti mukava hetki/sisältö. Pidän paljonkin!
Musta koira ja valkoinen lumi on hankala yhdistelmä, mutta tuntuu, että kostaja!:n kaikki kuvat on järjestään aivan liian tummia. Tummuus tuo kuvaan tunkkaisen fiiliksen, mikä taas ei välitä tota riemun tunnetta, joka tuossakin hetkessä selvästi on ollut.
Keskisommittelu vähän töksää ja rajauskin olisi voinut olla tiukempi. Tummakin on, mutta fiilis välittyy silti hyvin. Hyvin taltioitu tilanne, näitä katselee mielellään.
huomanet varmaan kuitenkin, että tuo on juuri se makuasia josta toisaalla jo mainitsin, eli itse pidän tuosta tyylistä, toiset ei.. no mutta se on valokuvauksen suola, saada mielipiteitä ja katsoa mikä miellyttää ketäkin ja niin edelleen. Kiva saada kuitenkin asiallista kommentteja, ootko tare ihan varmasti säätänyt sen uuden monitorisi kohdilleen?
Laitoin sulle yksärinä oman versioini sävyistä.. huomasitko? Huomasi juu Kostajan luvalla julkaisen vain vähän isommalla kontrastilla tehdyn version (hellävarainen muutos) ps. Minusta keskeinen sommittelu toimii tässä varsin kivasti
Ei mulla ole mitään uutta monitoria ja tämä vanha on hyvin säädetty. Kuva on tumma, mutta jos se vastaa sun näkemystä, niin so not. En mä lähde siitä sen kummemmin vääntämään, kunhan vaan kerroin oman mielipiteeni. Olet vissiin vetässyt tohon vielä vinjentit, joka korostaa tummuutta entisestään? JPu:n versio kuvasta on huomattavasti raikkaampi.
jep, kevyttä photarileikkiä harrastin sillä! tuo kohteen mielestäni kivasti esille... metsä menee tummaksi mutta, se oli tarkoituskin. Jaa-joo, meni nopeasti foorumine välillä seilatessa munat ja kanat sekasin, eli tosiaan eihän se sulla se uusi monitori ollutkaan, vaan eräällä toisella näemmä..
JPu:n versio on huomattavasti raikkaampi ja myönnän että ihan kiva! Mutta itse koitan säilyttää kuvissa parhaani mukaan sen tunnelman mikä paikanpäällä oikeasti oli, ja todellakin alkoi olemaan niin pimeä ja hämärä uudenvuoden aattoilta, että kameran käyttäjä oli helisemässä. Tumma on siksi myös minun kuvani... no nyt jälkikäteen niin pidän myös jpu:n versiosta.
Kokeile ens kerralla vähemmän vinjenttiä. Vähempikin ohjaa katsetta mukavasti, mutta ei pistä silmään samalla tavalla, kuin tässä.
Mukava fiiliskuva, hiukan tummahkon oloinen. Harmahtava ilma tekee helposti kyl kuvista ankeita, no kuitenkin pidin kuvasta.
Oikeastaan lisäsin kontrastia muin keinoin... Tässä selostus, ehkä helpoiten selitettynä: On tuossakin virhe, alemmasta Levels2 tasosta ei ole keskikohtaa maskattu vaan ympäristöä