Vs: Oodi keväälle Hyvin nähty. Huumoria, hiukan melankoliaa ja nasevaa pelkistystä. Penkkikin sopii aiheeseen.
Vs: Oodi keväälle [QUOTE> [/QUOTE] Esimerkiksi mikä on ollut harjan funktio penkin päässä? Neliöformaatti sopii tähän pelkistettyyn kuvaan hienosti.
Vs: Oodi keväälle Hyväntuulinen, syvempääkin tutkimista kestävä kuva. Nimeämisessäkin kivaa kierrettä mukana.
Vs: Oodi keväälle [/QUOTE] Siis mielikuvituksen tuottamaa: "juhaa oli tulossa Kotiharjun saunasta kun bongasi penkin ja puunrääpäleen. Jonnekin saunaharja oli laskettava, kun kuvattaessa tarvitaan kaksi kättä."
Vs: Oodi keväälle [/QUOTE] Nykyisten ympäristösäännösten takia Kaivopuiston mattolaitureiden juuriharjat on otettu käyttöön kantakaupunkin penkkien pesussa. Tolu haisee mäntysuovan tuoksun sijasta. Upea Hasseliruutu, kuten Juhalta osaakin odottaa!
Vs: Oodi keväälle AnselA: Kotiharjun sauna!!! Mitäs, jos sinne laatisi joku kesäinen viikonloppu laukkuväen "kotikutoista filosofiaa, rakeita ja pikseleitä" -miitin? Ennen saunomista voisi käydä laumassa ottamassa kuvat Tuomiokirkosta, Sibeliusmonumentista ja siitä puuhökkelistä kampin torin kulmalla. Siellähän on naisten sauna erikseen, jos saitin ladyt moisesta sattuvat innostumaan. Keni: Sanos muuta. Kuinka monessa Euroopan pääkaupungissa on vastaavaa turistielämystä tarjolla? Noh, lähelle on vaikea nähdä. Kiitos kovasti kaikille ylitsepursuavan positiivisista kommenteista. Talvimasennuksen jälkeen mukava valopilkku keskellä kevätmasennusta. Näistä mun sattumista kiitos kuuluu kyllä inspiroiville kavereille! Tää oli tän päivän kamerakävelyn antia mun rullalta.
Vs: Oodi keväälle Hyvä kuva, parempi jos olisit hillinnyt hiukan terävöitystä joka näkyy liiallisena mm. puunoksien ja seinän rajakohdissa.
Vs: Oodi keväälle Hieno kuva, ihan Juhan parhaita tänne laitetuista, terävöitys ei ainakaan minua häiritse.
Vs: Oodi keväälle En minäkään näe ongelmaa terävöityksessä. Valitettavasti kuvan sanomassa on totta toinen puoli :-(