Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Talviolympialaiset

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana mvuori, 18 Helmikuu 2006.

1. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Meneillään olevista talviolympialaisista näkee kovin vähän kuvia.

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Valokuva ei oikein välity, enemmän tietokonemainen maalaus/piirros. En osaa lukea kuvan sanomaa, mitä lääkärin nurkista karannut luuranko tekee kylmissään pihalla kun toiset katsovat urheilua lämpimässä. Kuitenkin, rohkea ja erilainen kuva vaikka ei nyt ole niin onnistunut kuin taannoiset banaanikuvat jotka aidosti nauratti.

3. vn

vn

1 464
    0
    0
    Jos tässä nyt symbolisoidaan lintuinfluessan pakottavaa painetta työntää pelaajat ulos ja sitä kautta tulee hengenmeno mahdolliseksi.

Tai sitten sitä kuinka hengetöntä tuo kisaaminen on.

Aika erikoinen tuo ilmaisutapa. Tulee mieleen joku 70/80-luvun puolivakavissaan tehty ohjelma telkkariin.

Vesku

4. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Kiva nähdä Matilta kuvia. :)

Jotenkin tää kuva jää mulle vaan liian kaukaiseksi. Pitkään mietin kuvan "ideaa". Miten talviolympialaiset, luuranko, koriskenttä ja jääkiekkokaukalo liittyy yhteen. Mulle ei valitettavasti aukea. En saa mitään dialogia kuvan kanssa aikaiseksi. Valitettavasti.

Jotenkin tämä on kuitenkin teknisesti kiva kuva. Mikähän on ajatus/idea? Soitellen sotaan?

5. Joo, kiva kun Mattikin laittaa kuvia. Urheilu kun mua ei kamalasti kiinnosta niin aihepiiri ei ole kovin läheinen, siinä asenteessa voi kylläkin olla kuvan sanoman ymmärtämisen avaimia. Mitalisateesta jäi ainakin tänään ymmärtääkseni niinsanotusti "luu käteen".

6. Muita konppaan. Mut koriksen ja lumen reunan hehkun lisäksi on jännää kuinka tuntuu kuin olympialogo olisi liian oikealla vaikka keskellähän se lienee. Ehkäpä se kertoo halutusta tai hallitsemattomasta tasapainosta.