Vs: Hääkuvaus? joo - mä oon vetässy pari keikkaa lainavehkeillä. joka paikassa siitä varotellaan ja oikeassa ovatkin. siinä hommassa ei hyvä heilu.
Vs: Hääkuvaus? Mulla on nykyään aika selkeä linja (kissan-)ristiäisten ja ties minkä juhlien suhteen. Jos mut pyydetään tuttavapiirissä valokuvaamaan niin silloin se pitää olla ns. virallista, eli ne muut vieraat kameroineen ovat vasta kakkosprioriteetissä. Ei tosiaan jaksa noita kaikenlaisia tapahtumia ja raahata niihin kameraa vain todetakseen tuon mitä Raimokin.. Kuvaajalle kerrotaan viimeisenä että nyt siellä on se-ja-se tapaus jolloin on mahdoton päästä kuvaamaan enää itse toimitusta. Toki toimitusta kuvaavat digipokkaristit ovatkin sitten mielenkiintoista kuvattavaa - eivätkä edes huomaa että heitä kuvataan koska kaikki ovat keskittyneet tappelemaan siitä että oman digin takatelkkariin näkyy paremmin kuin naapurin Jos taas tietää etukäteen, niin käytännössä siinä käy melkein sama; röyhkeys voittaa ja jengi tuppautuu eteen. Paras onkin pitää mukana erilaisissa tapahtumissa vain jotain Olyn XA:ta tms. taskukamera ja todeta että "ette tilanneet valokuvaajaa" jos joku hämmentyy kamerakaluston puutteesta.
Vs: Hääkuvaus? Ei oo J Vuokko Reppismiehiä, kunnon "fotojournalistin" tärkein varuste on kovat ja kestävät kyynärpäät...