Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tyttäreiden ammattivalintoja

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Keni, 6 Heinäkuu 2011.

1. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113
    Asia oli varmistunut ollessani vaelluksella Sarekissa. Nuoremmasta tyttärestäni Jannicasta (kuvassa oikealla) tulee valokuvaaja! Hän pääsi Novian ammattikorkeakoulun valokuvauslinjalle. Tämä tarkoittaa muttoa Pohjanmaalle neljäksi vuodeksi.

Vanhempi tytär Micki (kuvassa vasemmalla) lensi pesästä jo keväällä, hän muutti Skotlantiin jossa aloitta opiskelun vaatesuunnittelijaksi elokuussa.

Ei ole helppoja aloja, eikä välttämättä niin rahakkaitakaan ellei onni satu potkaisemaan. Mutta toivottavasti sitä antoisimpia, mikä tietysti on tärkeintä!

Isänä olen totta kai iloinen ja hyvin ylpeä.
    Mutta oliko nyt molempien pakko lähteä niin kauas...?

2. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Vs: Tyttäreiden ammattivalintoja

Onneksi olkoon. Olet kasvattanut itsenäiset tyttäret. Ei mikään pieni saavutus!

(Ps. nyt voit kuvailla itse rauhassa kun tyttäret ovat muilla mannuilla. Enjoy!)

3. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Kiitos, kiitos!
    Täytyy keskittyä maisemakuvaukseen nyt kun mallit eivät enää ole lähellä. ;)

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Niin ne jonain päivänä lähtevät. Eikä se Pohojanmaa missään kaukana ole :)

Mun Janikani on onneksi vielä kotona, hänestä sitten vuoden päästä valmistuu leipuri-kondiittori.

5. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Joo, eihän se ole. Vaikka välillä tuntuu että Pohjanmaa on yhtä kauas kuin Skotlannin Aberdeen.

Ei tullut sitten meidän tyttäreistä konttorityöntekijöitä. Hyvä niin! ;)

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Sanopa muuta. Olisinpa minäki tienny paremmin aikanaan. Likat oli joskus mukana mulla toimistolla pari pv lomillaan ja olivat sen jälkeen sitä mieltä, että ei ikinä tommosta työtä missä vaan istutaan :D. Näkivätpä, mitä eivät halua.

7. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113

Meidänkin viimeinen lähtee Lahteen.

Onneksi siitäkään ei tullut viestintäalan työntekijää....vuosi avarsi paljon näkökantoja.