Vs: Haaveita Tjaah, onkohan se vertauskuvallisesti niin, että se apina ei ole ikinä kylläinen, vaikka sitä kuinka syöttää. Tuohan kuulostaa kyllä jo sangen mukavalta.
Vs: Haaveita Tuolla Color kolmiossa koittavat kovasti tarjota tuota rangeria vissiin ihan ok hintaan. Jäänyt itseltä vielä hyllyyn, kun olen tarvinnut kiireemmin kaikkea muuta.
Vs: Haaveita Juu ja cyberphoto vielä halvemmalla, mutta taitaa olla niin, että itse siirryn invertterilinjalle.
Vs: Haaveita Enpä muista tarkalleen, mihin hintaan tarjosivat Colorissa, mutta muisetelen olleen ns halpa kun kahlasin muutaman ulkomaan kaupann läpi. Colorissa antavat myös pyydettäeessä alennusta Lisäksi tuossa Cyberin setissä näyttäisi olevan vain yksi välähdyspää eikä jalkoja, mikäli ymmärrän oikein. Colorin setissä tais olla pari välähdyspäätää, jalat jne. No, hyllyyn toi on minultakin jäänyt ja vastatakseni viestiin, niin kerrotaan oma haaveen aihe, eli se olis digiperä. p.s. Coloriin minulla ei ole muita kytköksiä kuin erittäin hyvin toiminut asiakassuhde.
Vs: Haaveita Juu, aikani kuluksi keräsin 'lottovoittajan unelmasetin' tuolta B&H Photon valikoimista: Mukaan lähtis kamera- ja valaistutarvikkeiden tiimoilta 32 eri tuotetta, paria lähtis 2kpl, erästä valaistuspuolelta 4x. Hintaa tulis paketille vaatimattomat 115 k$, joten ei tää ny niin kallista ois : Tietenkää tuossa ei ois 8core mäkkiä vielä mukana, mutta voihan sitä käyttää muuhunkin, kuin valokuvaamiseen ;D Listaa en kehtaa kirjoitella, mutta Hasselblad, Elinchrom sekä Canon ois merkit Ps. tarvis varmaan olla jo jättipotti....
Vs: Haaveita No itellä taitaa toiveet olla lähinnä linssien puolella kino ja 4x5 koossa. Pari hyvää Minoltan primeä, joille tuleepi niin pirusti hintaa, ettei edes kehtaa oikeasti ajatellakaan noiden ostoa - Minolta MD 135/2 - Minolta MD 35/1.8 - Minolta MD 85/2 - Minolta MD 200/2.8 - Minolta MD 24/2.8 Ja isossa koossa pitäs vielä muutama laakafilmikasetti ja joku hyvä laajakantti hankkia. Keskarista ei oikeastaan puutu mitään. Lisäksi pitäis saada aikaa ja innostusta kuvaamiseen, kehittämiseen ja vedostukseen. Ai niin ja mielikuvitusta keksiä uusia kuvauskohteita tai uusia näkökulmia entisten kuvaamiseen.
Vs: Haaveita Mulla on näistä ollu toi 200/2.8, ja sain sen oikeastaan hävyttömän halvalla yhdestä Helsinkiläisestä valokuvausliikkeestä. 85/2:n oon nähny MR-kamerassa, 35/1.8:n Mustonen&Laineella. Molemmilla hintaa oli jotain 250 euron tienoilla. 24/2.8:kin on jossain joskus tullu vastaan. Sen sijaan toi 135/2 vois olla kiva lelu.
Haave Mulla on vanha kanoni jossa 50mm linssi. Haaveeni ei oo vehkeisiin liittyvä vaan: oispa rahaa olla ainaki vuosi pois töistä. Ottaisin makuupussini, passin ja kanonini ja tuhansia filmirullia. Etelä-amerikka, kiina nepali japani-akseli, siperia, alaska, afrikka... Kuvaisin ja joisin paikallisia "tuotteita".
Vs: Haaveita Eipä tullut koskaan ostettua tuota Konica Hexar RF:aa, kun ostin Nikon F6:en. Haaveenani olisi saada siihen vielä muutama optiikka. Suurin haaveeni on 28mm f/1.4D AF Nikkor, se vaan on harvinainen ja maksaa käytettynäkin yli 1000 euroa, niin kuin Porin Rajalassa 1550 euroa.