Vs: Unimatti ei meinaa tulla Tätähän se on... halua olla mukana piisaa, mut väsy painaa. Myöntyä ei voi. Ok arjen kuvaus.
Vs: Unimatti ei meinaa tulla En oikein tiedä, miksi mielipidettä pitäisi selitellä, mutta kun pidän sinua hyvänä kuvaajana, niin pyynnöstä kerron: Pöydällä on näkyvissä alkoholijuomia ihan tarpeeksi, kaksi miestä kuvassa, joista toinen yrittää selittää pikku tytölle, miksi iskä (?) ja kaveri ryyppäävät. Tuleeko sinulle jotain muuta mieleen?
Vs: Unimatti ei meinaa tulla No hyvä kun tuon kerroit, ei tule vääriä käsityksiä. Siksi on hyvä tarkentaa. En mä ainakaan nää asiaa noin tylynä. Minusta kanssa hyvä arjen kuvaus jossa on mukana lämmin rakastava tunnelma. Kuvan nimeäminenkin kertoo että on jo käyty kokeilemassa unta. Se olis ihan toista jos noi kaksi miestä vääntäis kättä pöydällä ja tyttö olis ovensuussa itekemässä.
Vs: Unimatti ei meinaa tulla Pullojen määristä päätellen ihmettelen että ovat vielä pystyssä on sen verran kovasti otettu juomaa.
Vs: Unimatti ei meinaa tulla Muutit mieliiteesi, vai mistä moraali alkoi kummuta. Mistä tiedät mikä oli alkutilanne, toisaalta minulle jää vaikutelma, että juomareita on enemmänkin kuin kaksi, ehkäpä jopa neljä, elikkä molempien miehien vaimot ja siksi ehkä lapsikin hakee tietoa, milloin vieraat jo lähtevät. Oikeesti, selityksiä on monia, mutta uskon viimeisen ehdotukseni olevan aika oikean.
Vs: Unimatti ei meinaa tulla Kysytkö sä ihan oikeesti. Vastaan vaikka en ole ollut tilanteessa paikalla. Voin vain siis olettaa ja nähdä omasta näkökulmastani asioita. Omia muistoja ehkä. Silloin kun perheet ovat toistensa luona ilta/yökylässä on se lapsillekin hiukan jännempi tilanne ja saattaa päivän asiat hiukan poiketa normipäivästä ja sen vuoksi ei ehkä just nukuta. Lämmin ja rakastava tunnelma on siinä että isä menee lapsen luo lohduttamaan ja toinen vielä seuraa lohdutuksen onnistumista. Äidit on tietysti saunassa. Se oli sarkasmia. No noi kaksi tölkkiä toinen 0.3 ja toinen 0.5 sekä pari punkkulasia ei tee kenestäkään juoppoa. Toi yksi pullo on Sodastream pullo joka on limpparia. Ehkä lapsetkin on juonnu.....limua.
Vs: Unimatti ei meinaa tulla No kun noin komea pari sitä minulta vaatii, niin olkoon, en hae turhia "vääriä" vaihtoehtoja, vaan totean kuvan olevan melkein ok.
Vs: Unimatti ei meinaa tulla Siitä ei ole pitkä matka (kaiken todennäköisyyden mukaan perättömään) syytökseen jos esittää sellaisia epäilyksiä kuin sinä edellä. Internet on julkista tilaa ja siinä pitää käyttäytyä kuten julkisuudessa käyttäydytään. (Montako kertaa tätäkin on sinulle yritetty kertoa?)
Vs: Unimatti ei meinaa tulla Tässä on tyypillinen arkipäivän kuva, jonka sisältöä voidaan muuttaa kuvateksillä. Katsojaa voidaan helposti johdatella hellyydestä hylkäämiseen, perheväkivaltaan tai välinpitätämättömyyteen. Ilman johdattelevaa kuvatekstiä katsoja luo itselleen omista lähtökohdista olevan totuuden. Kapa
Vs: Unimatti ei meinaa tulla Nyt menit överiksi, mietipä mitä olen kertonut ja mitä itse kuvittelet, hyvää yötä.
Vs: Unimatti ei meinaa tulla Kuva ja teksti vain provo ns. täky kuka tarttuu, jotta saadaan komentti talteen ettei katoa.
Vs: Unimatti ei meinaa tulla En käy ynnäämään noita edellisiä viestejä, mutta siinähän en ovat kaikkien luettavina. Voisit itse lukea esim toisen viestisi. Alkoholin käyttö on tässä yhteiskunnassa toistaiseksi aivan laillista ja sallittua. Ei se tarkoita, että turmiolan tommi olisi nurkan takana. Varmaan. Mutta tosi tympeäähän tämmöinen on. Mieti itse, tajuat kyllä.