helmeri » M Ouvinen Haastetta toteutetaan -19h hyppäävä henkilö ilman pyörää emerik » peet Haastetta toteutetaan -6.8d Muoto jaska » flaiy Haastetun kuitattavana -9.3d [piilossa] pikkuteemu » Tipe Haastetta toteutetaan -10.7d Tiuhti ja Viuhti tapsa » sampo Haastetta toteutetaan -10.7d vesi simos » jaskau Haastetta toteutetaan -11.3d \"hiekkaa silmissä\"
Mun 2 viimeisintä haastoa on molemmat mennyt reisille, mutta ei kahta ilman kolmatta (varsinkaan makuuhuoneessa..)
Tietysti aiheesta on puhuttu jo miljoona kertaa mutta voisihan sitä pohtia että haastajakin joutuisi kuvan laittamaan samasta aiheesta määräajassa esille? Myös tiettyjä venytyksiä kuvaus ajassakin voi tehdä kun joskus tunnustaa ettei kerkiä pariin päivään. Saatikka että osuu tilanteita. Riippuu pirusti aiheesta. Myös se että monilla on kauhean suuri rima kuvien julkaisun suhteen eli pitää olla tosi hyvä vaikka se ei olekkaan idea. Toisaalta omalla painollaahan tuo menee haastekkin täällä foorumilla joten miksi tressaamaan.. Ps. Murossakin oli haasteen tapainen juttu ja linkki siihen. http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=7&thread=417840 Lainattu teksti:
Telkkarissa tulee (tai on ainakin tullut) ohjelma nimeltä yllytyshullut. Jos hommaan lupautunut epäonnistuu niin sitten haastaja joutuu yrittämään samaa juttua. Mites ois? Muutaman päivän ylitys ja napsahtaa omaan nilkkaan. Sepe
Kiitän, ei oo oikein saanut inspistä.. sitäpaitti elä pistä noin helvatun vaikeita.... Piti oikein veljen mukuloilta kysyä, mitä on Tiuhti ja Viuhti )
Ongelma on siinä että se vain lisäisi noita keskeneräisiä. Kun sitä palkintoa ei ole täkynä. Okei, mutta mieluumin tuo että kumpikin toteuttaisi kuvan niin ei tulisi järjettömiä. Vaikka edelleen olen sitä mieltä ettei ne ole kun haasteen voi kuitata vaikka monitorikuvalla vaikka saiskin haukut.
no mä laitoin ton vihjeenkin sulle... "Nämä identtiset kaksoset ovat erottamattomia. He kulkevat kädet toistensa käsissä ja heillä on jopa oma kieli. Tiuhti ja Viuhti eivät oikein erota oikeaa ja väärää toisistaan, mutta rakastavat juhlimista. " aattelin että jos hengaat sen mikkelin newtonin kanssa lähiaikoina niin voisi tuon suuntaisia ja vaikka kaksijalkaisia sattua ristikkoon.
keija » teemu_laine Haastetun kuitattavana -1.7d [piilossa] turgi » rori Haastetun kuitattavana -1.9d [piilossa] tapsa » R Haastetun kuitattavana -8.3d [piilossa]
Pientä haasteen poikasta voisi itsekukin funtsia, jotta saataisiin haasteosioon pientä piristytä. Ei tiedä vaikka pikselijutun myötä tänne eksyy uutta porukkaa tai mainostajaa niin ei näytä paikka ihan kuolleelta lahnalta.
Minä katselin pari viikoa sitten Haasteen käyttäjälistaa aikomuksena haastaa joku, mutta sitten meni pupu pöksyyn kun ajattelin että on outoa haastaa ihan outoa, ja ei-niin-oudoilla taas oli niin paljon haasteita muutenkin, että tuntui turhalta. Sitten menin pois.
Ozwald » annamaija Haastetun kuitattavana 24h [piilossa] rdahl » EOS Haastetun kuitattavana 22h [piilossa] emerik » helmeri Haastetta toteutetaan 26h Vesi simos » vimma Haastetta toteutetaan -3.6d tuisku maru73 » keija Haastetun kuitattavana -32.8d [piilossa]
Automaattinen haastemuotoilija muuten väittää, että käytin haasteeseen 28 tuntia, vaikka haaste-sivuilla näkyy 20 tuntia.
Tiedotteenomaisesti totean, että minun haasteillani ei ole mitään syvempää merkitystä. Perusteena on lähinnä tasapuolisuus: jos joku raukka ei ole saanut yhtään haastetta tai on haastanut kovasti enemmän kuin saanut haasteita, niin silloin saatan haastaa. Tahtoisin nähdä haastesysteemin pysyvän elossa, sillä tykkään katsoa millaisia oivalluksia ihmiset ovat ehtineet toteuttaa. Edit: Piti vielä mainita, että koetan välttää liian vaikeita aiheita, joten sen vuoksi ei tartte kenenkään kieltäytyä.