Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Haaste.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana emerik, 24 Kesäkuu 2005.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    maru73 » teemu.laine Haastetun kuitattavana -2h [piilossa]
    Blurring » e-0r Haastetta toteutetaan 40h fotofobia
    MikkoK » stunba Haastetta toteutetaan 18h Puhdas
    Vita » jimi- Haastetta toteutetaan -9h pääkallo
    keppana » laxative Haastetun kuitattavana -4.3d [piilossa]
    salonhe » R Haastetun kuitattavana -5.1d [piilossa]

2. juice

juice

912
    0
    0
    Elä eme hättäile, kyllä tuo tuosta virkistyy. Itte oon ny 'pois' vähän aikaa kun menin lainaamaan digikaluston duunikaverille. Sillä kun oli tarve ottaa vähän 'koirakuvia' nyt jostain suojelukoirakisoista ja tartti siihen järkkäriä.

Filkkavehkeillä en viitsi haasteeseen osallistua koska työnkulun vuoksi hommat menis helposti pitkäksi. Vai saiskos siitä lisäpisteitä? :) :)

3. Jos kahden vuorokauden aikarajaan ehdit filkan kanssa osallistumaan Haasteeseen saat ainakin mun silmissä ehdottomasti lisäpisteitä :)

4. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Juice ehdottomasti pääset silloin Guruksi jos filkalla suoritat kahdessa päivässä haasteen. =)

Mä hätäilen kun nolla kautta ykköskerholaiset on liian toimettomia. Onko tämä uusavuttomuutta? Huh hah hei! Joskus vain pitää koettaa herättää että eikös olisi aika tehdä pientä jäynää toiselle ja haastetta kehiin. Siinähän sitä porukkaan tutustuisi myös. Enkä tarkoita porukalla näitä jotka on koko ajan äänessä vaan näitä uusia kasvoja. Sekavaa eikös joo!?

Vaikka tämän topicin aihe on haaste niin muistutan että irkkiin kameralaukkuun kannattaa myös tsiikata ja koettaa ujuttautua keskusteluun. Tiedän että uutena kasvona on aina vaikeus päästä ympyröihin mutta kyllä sinne pääsee kun porukka on oikeasti ihan ystävällistä. Ja eihän sitä tiedä vaikka oikeaan elämään saa niitä uusia tuttavuuksia. :)

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Nyt ahistaa....

Olen laittanut sen ***keleen koodin nyt seuraaviin kohtiin, koska en tiedä mikä tuo ***vetin AIM on.

America Online osoitteesi
    Your Yahoo! Messenger ID
    MSN Messenger ID

Mutta Haaste saitti ilmoittaa vaan, että: Koodia blaablaablaa ei löytynyt profiilistasi. Tarkista että se on näkyvillä, ja paina sen jälkeen F5

En ymmärrä ??? Mitä teen väärin???????

6. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Taulukkotiedot muuttuivat tuossa kameralaukun päivityksen yhteydessä. Tuo koodi pitää lisätä tuonne omiin tietoihin "American Online osoitteesi" tai "AIM osoitteesi" kohtaan (riippuu kumpana tuo näkyy) ja wolfien pitäisi päivittää tuota haasteen koodia sen mukaiseksi. Wolfie pistä mulle irkissä privaa niin annan sulle tiedot mistä taulukosta noi infot löytyy.

7. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Se on nyt American Online kohdassa, mutta edelleen haaste ilmoittaa ettei sitä löydy.

8. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Jaajoo, ilmaisin vähän epäselvästi: eli haasteen koodia pitäisi muuttaa jotta se osaisi hakea oikeasta paikasta tuon koodin ja se on mr. W:n hommia (kun ei minulla ole pääsyä haasteen lähdekoodeihin. Eiköhän toi Wolfie nuo säädä kuntoon kunhan ehtii / jaksaa / heräilee.

9. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Jaa, no nyt meni jakeluun ;) Mulle kun kato pitää vääntää rautalangasta.

10. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Heh, joo en minäkään kyllä lueskellut tuota kirjoittamaani tekstiä ajatuksella. No, toimitin wolfielle jo noi tarvittavat tiedot mitkä pitää korjata haasteen koodiin, eli eiköhän tuo pikaisesti muutu kunhan herra saapuu koneelleen.

11. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    No nyt pääsin ineen, eli sisään, eli kaikki toimii nyt.

12. jesp, eiköhän se toimi taas jonkin aikaa

13. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Heips, vaihteeksi pieni muistutus. Kun viikonloppu nyt taas tuli niin voisi pieni haasteiden lähetyksen laittaa toisillemme. Mieluiten haastetta sille jolle ei ole tullut laitettua ja jolla on vähäsen mutta luonnollisesti kannattaa muistaa iki-ihanalla viestillä tuttuakin hyvässä ja pahassa mielessä. :)

Mitä äkkiä katselin statiikkaruutua niin monta oli nolla kerholaista ja heiltä myös oma-aloitteisuutta eli haaste jollekkin toiselle. Eipä minulla nyt tämän enempää ja jokaiselle mukavaa lauantain ja viikonloppua ja kuvaamisen iloa. :)

~x~
    Tilanne:

emerik » pink.bear Haastetun kuitattavana 24h [piilossa]
    aston » anssij Haastetun kuitattavana 17h [piilossa]

14. mitä tarkoittaa :
    .tai tiedänhän minä mitä se tarkoittaa mutta kenen on vika? ,D

15. Pistäppäs yksityisviestillä vähän tarkempaa selitystä mistä on kyse, niin pyrin korjaamaan. Mitä olit tekemässä kun sait tämän viestin.

Edit: taisin löytää ja korjata vian, mikäli tuo viesti tuli rekisteröinnin aikana...
    Edit2: Hm, miksköhän tuo nyt ei päästä edes sisään?!

16. Kiva vaihteeksi saada haaste itselleen. :) Kiitos emerikki. Toivottavasti haaste osioon tulee hiukkan enempi kuvia. Hyvä yritys palkitaan, vaikkei saakkaan niiin hienoja kuvia. ;)

17. kiitos.

18. JuhaL

JuhaL

33
    0
    0
    Pöh! Nyt on pää niin tyhjä, ettei tuosta Mikon antamasta aiheesta saa mitään irti...

19. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Voi piip, älä yritä luoda mitään elämää suurempaa vaan koe valaistus ja jaa se kanssamme.

20. JuhaL

JuhaL

33
    0
    0
    No katotaan josko jossain vaiheessa valaistuisin... Peliaikaa vaan vaatii lisää!
    Tuleekos tästä nyt jotain sanktioita? :p