itse en oikein sisäistänyt tuota haastetta, ennen kuin jälkijättöisesti luin tämän viestin ja huomasin että pitääkin rekisteröityä vielä toiselle sivustolle. Toki nyt jälkikäteen luin tuon haaste osion ilmoituksen ja siellähän ne ohjeet lukee, jostain syystä jäänyt lukematta. Eli rekisteröity on. Ps. siellä haaste sivuston rekisteröinnissä voisi korvata ohjeista F5 näppäimen painamisin kehoituksella sivun päivitykseen, kaikki kun ei käytä mikkisoftan tuotteita F5 ei tee mitään järkevää siinä vaiheessa
Hienoa Petteria. Olit jo haastannutkin joten hienoa toimintaa. Monestihan ne ohjeet jäävät lukematta. Ihan ymmärrettävää. En itsekkään ole niitä lukenut vieläkään.
Hienoa. Toivottavasti kaverukset huomaavat ne haasteiden tulon. Ainakin Exca oli vielä nukkumassa krapulaa (ei näkynyt ircissä). ..Seposta en tiedä, en osaa vielä yhdistää persoonaa, mut toivottavasti löytää haasteen. Muistakaa, että kuvan ei aina tarte olla niin kirjaimellisesti sanan mukainen eikä taiteellisesti täydellinen. On ymmärrettävää että aika raja on tiukka ja idean keksiminen on vaikeaa. Yllättävän vaikeaa. Tsemppiä. Tämän hetken haastetilanne: e-0r » seppo Haastetun kuitattavana 24h [piilossa] petteria » Exca Haastetun kuitattavana 23h [piilossa] emerik » jussipee Haastetun kuitattavana 22h [piilossa] nieppi » sampo Haastetun kuitattavana 13h [piilossa] flashback » keppana Haastetta toteutetaan 36h Kebab MikkoK » Vita Haastetta toteutetaan 35h karvaton wolfie » lightspeed Haastetun kuitattavana 9h [piilossa]
ideoita kyllä tulee, ainakin itsellä, mutta toteuttaminen on joskus vaikeaa, eikä aika/varat/rahkeet riitä. oishan se kiva käydä kuvaamassa vaikka mount everest jos aiheena on "vuori", mutta välillä täytyy tyytyä siihen, mitä kotoa löytyy, niinkuin useimmiten käy. luulisin että taso alkaa paranemaan sittenkin, kun ihmiset kyllästyy kuulemaan "vähän tylsä"-kommentteja..
..no jos hiukan ilkiä ollaan niin se tehdas olisi pitänyt taannoin toteuttaa paremmin. ..mutta kuten todettu laiskuun on ihmisen perisynti. anteeksi jos olin liian ilkiä, olen tehnyt itsekkin huonoja paljon. mikolle terkut, kuvasta en tajunnut mitään. enkä asiayhteyttä edes, mut jos kävis suihkus ja koettas mennä naattimaan hetkeksi ulos. =)
Hö? Onko minut bannattu jo nyt? En pääse sisään Haaste-sivulle. "Käyttäjänimi tai/ja salasana ei täsmää.", monta kertaa olen tarkistanut ja kirjoittanut uudelleen.
oletko käynyt liittämässä sen koodinumeron kameralaukun käyttäjätietoihin? mites se ny menikään.. ja joillakin muillakin on rekisteröinnin/kirjautumisen kanssa ollut ongelmia.. pistä yksäriä wolfielle, jos onkelma ei ratkee
Tottakai olen. Pääsinhän jo sisäänkin palveluun siksi aikaa, että sain selailtua ja lopulta haastettua yhden tyypin. Luin kyllä rekisteröitymisohjeet hyvin tarkkaan, ja rekisteröity kyllä on. Kokeilen loggaamista uudestaan. ... Ei. Tässä on nyt joku mun virhe varmaan taustalla. Salasanan oon kirjottanu väärin aluksi, tai jotain.
Käyttäjää ei löydy käyttäjäkannasta, siinä syy. Toivottavasti bugi ei ole syönyt sitä, koska ainakaan ennen en ole kuullut systeemin tekevän tuota. Mutta jos muut huomaavat käyttäjiensä häviävän kesken kaiken, kertokaa ihmeessä, ja samalla kerrotte mitä teitte viimeksi ennenkuin käyttäjä hävisi...
Sinänsä tietokannasta katoamiseen en keksi järkevää syytä, koska käsittääkseni haaste käyttää samaa tietokantaa käyttäjien osalta kuin tämä foorumi. Infotkaa jos ei homma lähde toimimaan, tarkastan kannan kunnon ja teen säätöjä jos on tarpeen?
Ok, luulin että käyttää, mutta tuo taitaa vaan varmistaa laukun kannasta jotain juttuja tms? No, ei se mitään.
Yleisenä tietona, että haasteiden aihetta toivotaan hiukan helpommaksi. Eli mieti hiukan ja jos itsellä tulee mieleen aiheesta helposti toteutettava kuva niin olet oikealla linjalla. Tietysti aiheen sisältö voisi olla luovuutta edistävä. Aloittelijoille varsinkin helpompia. Tämä ei ole käsky, vain pyyntö. Edit. e-Or on toivonut itselleen vaikeampia haasteita.
itsekin olen kyllä sitä mieltä että on oikein puistattanut millä aiheilla te toisianne heittelette. Ei siinä mitään että vähän haastetta haasteisiin, mutta "talvi" keskellä kesäisintä kesää tai jotain muuta lähes älytöntä on vähän turhaa - jos nyt minulta kysytään. pistetään nyt vielä kertaalleen... Haasteen idea on vain ja ainoastaan valokuvaajien saamisesta ulos kuvaamaan jotain mitä ei normaalisti tulisi kuvattua, ja samalla ehkä saa hiottua eri tekniikoita kun aikaraja hengittää niskaan. Minusta on aivan turha edes yrittää keksiä jokaiselle haasteelle uniikki aihe - vaikka kaikki 54 (vau) käyttäjää haastettaisiin aiheella "omena", tulisi sieltä 54 eri omenaa... Eli, haastajat, pysytelkää ihan rauhassa niissä helpoissa aiheissa ja, haastetut, yrittäkää edes!
Pientä muistutusta. Matilla haaste vastaan ottamatta. Teemu ei ole vielä kuvaa saanut aikaiseksi, hopi hopi. emerik » rori Haastetun kuitattavana 23h [piilossa] Mike » sampo Haastetun kuitattavana 16h [piilossa] kireme » matti Haastetun kuitattavana -39min [piilossa] batbug » mahei74 Haastetta toteutetaan 41h Käsi wolfie » fangio Haastetta toteutetaan 45h Keltainen helmeri » teemu.laine Haastetta toteutetaan -6h kilinä MUISTA ETTÄ KUN OLET SAANUT HAASTEEN NIIN SE PITÄÄ HYVÄKSYÄ. JA KUN KUVAN OLET OTTANUT NIIN SE LAITETAAN HAASTE PALVELUN KAUTTA ESILLE.
aattelin vaan ilimottaa, että otan haastekuvan huomenissa tai ylihuomenissa, kun saan kameran taas käyttöön. (toi pokkari ei siis täytä kameran vaatimuksia ;( ) että voipi mennä pikkusen yliaikaa..