Haaste palvelusta juttua. Ihan lyhyesti vain. Jotta haasteita saisit niin kannattaa olla omatoiminen ja melkein heti haastaa joku toinen siellä. Jotta haasteet lähtisi käyntiin itsensä kohdalla. Yleensä kun on haastettu niin vastavuoroisesti sitten haastetaan takaisin hiukan kostomielessä. Vastaliittyneen on koetettu haastaa heti kun ollaan huomattu mutta aina ei niin ole tapahtunut. Pitäisikö haasteessa olla mahdollisuus jonkinlaiseen ilmoitustauluun? Esimerkiksi halukkuudesta haasteeseen nyt? Tai vaikeusasteen ilmoituksesta? Yleensähän on suositeltu että aloittelijalle helppo aihe, aina ei niin tapahdu. Miksei tässäkin voi ilmoittaa että haluaa haasteen itselle?
Vimma pitää hastaa tänään, aiheena voi käyttää "perjantai". (Hoidin tämän itse.) Vita on pyytänyt haastetta. Aihe vapaa, aiheen sisältö todennäköisesti koira. Exca on pyytänyt haastetta, aihe mieluiten kukkamacro.
Juuh, vaikuttaa vähän siltä että emerik on ainut joka jaksaa haastaa ketään. Tiedä sitten miksi näin, mutta alkaa pikkuhiljaa entistä enemmän tuntumaan siltä, että työ Haasteen eteen oli enemmän tai vähemmän turha; ahkeria haastajia ei, kuten todettu, ole tarpeeksi ja toteutukset ovat olleet pääsääntöisesti yllättävän tylsiä ja laiskanoloisia, muutamia tsemppaajia lukuunottamatta. Minä olen myös sitä mieltä että jos haluat tulla haastetuksi, haasta ensiksi niin paljon että olet muille kiusankappale, jolloin haasteita voi tulla enemmän kuin toivotkaan... Jotain kai tuolle pitäisi tehdä että ihmisiä kiinnostaisi vielä tuo...
Kyllähän siellä on monia muitakin tsemppaajia, Vita ja Exca (Joka äsken vasta osti kameran!!!) jne. Tietysti kesäloma vaikuttaa asiaan varmaan? Mutta haasteen idea on pirun hyvä ja jopa Ouvisen olen nähnyt kehuvan sitä!!! Kuitenkin kuvien laatu on välillä surkuhupaisa, mutta haasteen aiheetkin on ollut välillä todella hankalia. Tietysti aika on tiukilla monesti kun monella on tekemisiä paljonkin. Minusta on parempi se että on edes joku kuva kuin ei mitään. Melkein kohta voisi sinne ruveta generoimaan jonkun botin joka viskelee satunnaisesti haastetta jos joku henkilö ei ole aktiivisena saanut haastetta tiettyyn aikaan? Kuulostaako pöljältä idealta Wolfie?
Roger, matkaan lähti. Ja aiheeseen, itseni on helpompi haastaa joku jos tiedän millaisia kuvia valitsemani haastettava on ottanut. Sitten kiero mieleni pääsee vauhtiin.. Olen viikon verran yrittänyt päästä haastamaan Emerikiä, mutta koska E haastaa itse niin kovalla vauhdilla muita en ole tuohon ehtinyt. Seli seli. Pääasia et on kivaa ja porukkaa haastetaan. Henk. koht. lupaan ainakin yrittää nostaa omaa profiilia parhaani mukaan.
Mun mielestä vois olla niin, et haastajan voi haastaa, eli esim. jos henkilö E on haastanut henkilön B, niin henkilö X voi silti haastaa henkilön E...
Mikko, kiitos varoituksesta. Tosiaan koetan haastaa noita nolla toleranssi kavereita niin siksi on ollut kiirus.. Ouvisen idea on varteen otettava. Isot herrat päättävät kuitenkin asian jatkokehittelyn. Wolfiella voi olla kiireitä, ainakin välillä tunnustaa jutuista siltä. (Tyttö pitää pojan aktiivisena?).
Sulle on ihan aihe valittuna ja säästän sen sua varten Hyvä juttu kun jaksat olla tuollainen kummihenkilö kaikille uusille joten anna palaa haastoja vaan. Maltan odottaa..
Ouh, aihe ihan mulle. =) Okei, okei, kiitos vielä. Omasta puolestani totean että pirun mukavia persoonia on tullut näinä parin kuukauden aikana tutustua täällä netissä. Omia persoonia ja vahvoja mielipiteitä monella. Ja hienoja valokuvaajia.
lol toi uhkaus kuvata koira lähti jonkun ketjun jostain naljailusta.. harmi kun en tunne ketään kiinanharjakoiran tai perunkarvattoman omistajaa.. mikko siis heitti aiheeksi karvaton :F vähän elämää toi haaste-osuus kyllä kaipais. ja kun kuvia tulee lisää, luulisi että tasokin paranee. pidetään lippu korkealla ja muilutetaan mukaan muitakin palstalaisia
Hieman hiljaistahan siellä on pidellyt, mutta toisaalta homman idea on hiton hyvä, olisi sääli jos se kuivuisi kokoon. Kootaan porukalla voimat ja pistetään haasteita liikkumaan. Ai niin, itse lähden huomenna reissuun, tulen takaisin ylihuomenna aamupäivällä, eli ihan vähän jarrua, jos joku aikoi rokottaa heti...
No voeh vita, mä en huomannut.. No toisaalta nyt kaikki tietää mitä ne on? Teemu, näinhän se on. Eikös sama asia ole sängyssä että tavalla tai toisella asiat aina päättyy seksiin?
Joo. Mutta eikös tässä softassa ole mahdollista se automaaginen sensurointi? Koira, sille kahdeksan synonyymiä ja 50 yleisintä koiraharrastustermiä äkkiä kielletyiksi sanoiksi.
Voin perustella ja pistää lisää paineita nyt samantien. Tosiaan koirasta oli puhetta ja kun kerran nudekuvat on out niin tämä oli aika looginen valinta.. Kyllä se siitä lähtee rullaamaan. -haaste on vielä kuitenkin uusi asia -käyttäjiä vähän -paikalla olevia vielä vähemmän -oma haastaminen luo suojan ettei haastajaa voi haastaa -kesä eli lomat pyörii Kaoottisempi tilanne tulee kun 1000 käyttäjää haastaa toisiaan jatkuvalla syötöllä. Eihän silloin kukaan jaksa edes katsoa kaikkia kuvia? Ja mitä kuvien tasoon tulee niin ei mun mielestä epäonnistumisia kannata pelätä. Yrittää pitää ja luovuttaa ei saa. Kaikki mukaan, eritoten Mike on sellainen villi kortti jonka haluaisin haastaa. Edit: pari typoa yms.
idea Tuo haaste kaipaisi jonkinlaisen tiedotteen kyseisen sivuston ulkopuolelle ketä on haastanut kenetkin. Olisiko esim mahdollista toteuttaa niin, että menis privaviestiä foorumilla kun haaste tulee ... itse ainakin unohdin koko haasteen muutamaksi päiväksi, kun jaksa miljoonalle sivustolle kirjautua yhden aiheen takia.