Vs: Haaksirikkoutunut SanDisk Ultra II Plus (se SD kortti, joka taittuu keskeltä ja on samalla USB-kortti. Siinä pysyvät mustavalkoiset bitit paremmassa järjestyksessä > laajempi dynamiikka)
Vs: Haaksirikkoutunut Hieno kuva. Siinä on uppoavuutta, sitä huutavaa suuta, hyytävää pysähtynyttä tunnelmaa.
Vs: Haaksirikkoutunut Minkälaista lisäinformaatiota antaa tuo heijastus vasemmalla ylhäällä? Oisko sen voinnut ottaa pois.
Vs: Haaksirikkoutunut Miksi se pitäisi ottaa pois? Se kuuluu kuvaan ja kertoo valon tulosuunnan niille, jotka eivät sitä varjoista näe Kyllä teknisistä puutteista saa puhua, mutta sepä ei olekaan tekninen puute. Sano.
Vs: Haaksirikkoutunut En huomannut koko asiaa, ennen kuin se otettiin esille. Kiitti vaan. Hieno ja erittäin sävykäs kuva. Samoin kuvakulma on sellainen, jota tuskin olisin itse keksinyt.
Vs: Haaksirikkoutunut Pidän kuvakulmasta, ikään kuin veden tasosta otettu, tuntuu kuin uppoaisi itse mukana. Sävyt myös hienot. T Jukka
Vs: Haaksirikkoutunut Niin no kysyinkin minkälaista lisäinformaatiota se antaa. Ja vastaus on että ei mitään. Kun kuva on digikuva ja silloin aikoinaan kun digikuvat tuli tai paremminkin kuvankäsittelyt oltiin todella iloisia että näitä heijastumia voidaan poistaa helposti. Ok, jos se kuvaajan mielestä kuuluu kuvaan se on sitten niin. Ugh, olen puhunut.
Vs: Haaksirikkoutunut Niinpä. Kaikkea turhaa sitä tehdään kuvien "parantamiseksi" edelleenkin. Ei kai muuten kukaan vaihtaisi CS3:sta CS4:een. Olemattomien tarpeiden tyydyttäminen on parasta bisnestä...
Vs: Haaksirikkoutunut Kyllä, tuon softan päivittäminen voi tulla monelle eteen jos kameroita ei tueta, mutta siihenhän pätee sama: miksi vaihtaa kameraa (varsinkin jos ei kuvatkaan aukea softassa)?
Vs: Haaksirikkoutunut Mulle tulee mieleen Ikean sisustustaulut, mutta ei pahassa mielessä. Tämä pitäisi nähdä isona, mielellään metri x metri -koossa.