Muutama viikko sitten kaupunkiin mennessä hyppäsin autosta ottamaan tällaisen näkymän. Oli vaan pelkkä Ixus mukana, niin piti koota paloista. Älkää katsoko suurennuslasilla
Upea. Kyllä sillä ixuksellakin aikaiseksi saa. Tietysti suurennosten tekeminen voi olla hankalaa. Kyllä kannatti pysähtyä. Värit ovat hienot. Aika hyvin olet onnistunut yhteenliittämisessä. Itse yritin tänään liittää 22 kappaletta 8Mpix kuvia huonolla menestyksellä. PTGui:lla olisi tullut nättiä jälkeä, mutta ohjelmapa laittoikin hirvittävät vesileimat kuvaan. CS2 ei laita vesileimoja, mutta photomerge ei muuten tehnyt kovinkaan kehuttavaa tuotosta . Milläs tämä on yhdistetty?
Hyvältä näyttää, ei se kameran hinnasta ole kiinni. Onko tämä golf-kentältä? Liitoskin näyttää saumattomalta, teitkö kokonaan käsin Photoshopissa?
Kuva on hieno, kuten Pirjon kuvat yleensäkin. Jotenkin on tyypillä kyky napata hienoja juttuja ihan tavallisista junteista asioista.
Kyllä mä tykkään (ixus 700), hankin tuon vähän aikaa sitten ja vaikka säätöjä ei ole hurjasti niin pidän yleisesti ixuksen muotoilusta ja koosta. Näppärän kokoinen jne., kulkee käslaukussa vallan mukavasti. Juu ja leikin muuten itse jalustaa siellä tien varressa . Oli hiukkasen vaikeaa liittää näitä yhteen. Otin monta kuvaa eri suunnasta ja vertailin sitten sopivia liitoskohtia. Omasta mielestäni yksi saumakohta on selkeästi havaittavissa, ei niinkään alkuperäisessä vaan tässä pakatussa versiossa. Joo, joskin vasta valmistuva kenttä. Liki Aulankoa (piste.fi).
Kaunis kiitos muuten. Mä olen tällainen suurperheen äiti jonka pitää napata yleensä joka tilanteesta kiinni. Jos ei muuta keksitä niin kuvataan vesipisaroita tiskialtaassa
Hiano. Sopisi sen kolohvikentän mainosbrosyyriin taikka nettisivuille vallan mainiosti. Valot ja värit on hianot ja en huomannu mitään saumoja.