Vs: Finnair Wou.. suurempana vain! Ei taida olla ihan keskellä, tiedä sitten olisiko parempi jos olisi aivan symmetrinen. Yksinkertaisuus on khyllä rautaa.
Vs: Finnair Komia kuva, meneepi kyllä mainoskuvasta täysin. Enpä olisi arvannut että tämän tyyppisestä lentokonekuvasta saisi näin toimivan.
Vs: Finnair Vaikka kone olisikin Antonov, voi kuva olla silti Finnair. Kun puhutaan kuvankaltaisesta sinivalkoisesta lentämisestä, Finnair on se sana, mihin koko idea tiivistyy. Lentokoneen merkki on sivuseikka. Kuva voi olla komia, mutta se ei riitä mainoskuvalle. Minulle koneen suunta ja suihkut luovat assosiaation avaruussukkulasta ja seuraava ruutu olisikin koneen räjähdys... Se ajatus ei oikein sovi mainostamiseen. Tosin nämä assosiaatiot riippuvat mm. katsojan iästä eli mainonnan kohderyhmästä.