Näyttää ihan androgyyni Johnny Deppiltä Jali ja suklaatehdas -leffasta. Tausta on turhan sovinnainen verrattuna malliin, jos jotain miinusta pitää tästä sanoa.
Tyylikäs, hienosti toimii tausta yhdessä mallin kanssa. Malli on kyllä aika staran oloinen, seuraava idols?
Tyylikäs ,taas hyvin toteutettu kuva. Taustan "sovinnaisuus" sopii minusta, koska malli on senverran epäsovinnainen tai paremminkin epätavis, että kontrasti mallin ja taustan välillä toimii hienosti Värejä ja valaistusta käytetty maltilla ja taidolla.
Luultavasti yhdestä seuraavista kuvistani tulee Edward Saksikäsi mieleen vielä enemmän. Itse huomaan kaikki yhtäläisyydet vasta sitten, kun minulle kerrotaan, sillä omassa päässäni se oli jotain ihan muuta. Valona oli laskeva aurinko. Meinasi poru tulla kun kameraa säädin kun värit eivät millään meinanneet osua nappiin, mutta onnistuihan se sitten vihdoinkin jotenkuten. Kiitän kommenteista.
Heti tuli samoja mielikuvia kuten muillakin, saksikäden vilahdus vain uupuu kuvasta. Hieno kuva, tyylikäs. Pidän.
Minulle tuli mieleen suoraan Robert Smith, joka on S-E:n originaali. Ei suostunut näyttelemään osaa, mutta hyvä niin..
Mummiälest tää on aika virheetön, perhana aurinkospottiakin ohjattu nätisti kohdalleen. Tausta taitais olla mielipidejuttu, kaipa itsekukin muodostaa oman käsityksensä siitä, mikä tuollaiselle hahmolle olisi 'sovelias' ympäristö.