Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Poika

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana salonhe, 20 Syyskuu 2005.

"mitähän toi taas tossa räpsii"

1. turgi

turgi

106
    0
    0
    Mun mielestä ihan mukava kuva, aika yleinen vaan näissä lapsi kuvissa, tarkoitan, että näitä näkee kohtuu usein. Oletko punasilmäisyyden poistanut photoshopilla? Näyttää aivan siltä.

2. Parempi olisi kysyä "mitähän toi taas tossa salamalla räpsii". Olis meinaan kaivannut tämä nuorisokuva vaikka katon-/sivuvasemmankautta ammuttua salamaa. Nyt jää kaulanalle ikävä varjopaikka kovin tummana.

3. Kyllä suoralla salamalla on lähes mahdoton saada siedettävää jälkeä, tai sitten mä olen vaan käsi. Mutta eipä tästä oikein lämpene, kun ei siitä oikein mitään irtoa, salama kun on lyönyt kuvan liiskaksi.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ei suoralla salamalla saakaan hyvää jälkeä. Mieluummin sitten koko salama pois ellei sitä voi heijastaa mihinkään.

5. En tässä näe juur mitään, anteeksi. Kaverikin luuli, että näytin modattua irc-galleria profiilia.

6. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Ilme on hyvä mutta kuva on kuin räpsäistäänpä ennen töihin menoa kuva pojasta joka ruinaa karkkirahaa. Eli hiukan Helimäisesti hakemaan sommitteluilla ja paikoilla sitä kuvaa.

7. Näin aloittelijana kiitän rakentavasta palautteesta.
    Tosi, että tämä oli "söpsö" räpsy. Pojat ei paljon pysy paikoillaan, piti liian hätäisesti saada kuva.

Otetaan opiks ja opetellaan lisää tekniikkaa, sommittelua ja paikkaa.

Eli lisää on tulossa :)