Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

- 20.1 kuva tai kaks -

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana simos, 20 Tammikuu 2006.

1. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Lisäilen jos irtoo uusia... ja tästä. Mites toi pankin merkki, josko se pitäs olla pois ?

2. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36

3. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 573
    6 546
    113
    Mun mielestä toi okon mainos tuo mukavasti väriä tähän.

4. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Sitäpä mietin itsekkin... se syö kuvaa mut kun leikkas pois, niin kuva meni tyhjäksi. Toisaalta se antaa sen oman osansa kokonaisuuteen... vai.

edit: toinen kuva.

5. Kyllä se OP imee katseen liian lujaa oranssilla värillään lähes mustavalkoisessa kuvassa. Kun se kuitenkaan ei ole kuvan aihe. Sinänsä kyllä rajauksena eka toimii paremmin. Toka ehkä taspainottuisi, jos myös alhaalta nipsaisisi pois. Tai sitten voisi ehkä harkita jopa manipulointia OP:n himmentämiseksi. Joka tapauksessa kävelevä nainen on tallentunut hienosti.

6. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Eli...

7. Anonymous

Anonymous Guest

Tämä viimesin on paras. Eka menis tosiaan OP:n mainoksena. Viimesessä palaset on kohdallaan ja fiilistä löytyy. Keli näyttää aika loskaiselta, vaikka pakkasta oli parikymmentä astetta.

8. Painopiste on ylhäällä oli sitä pankin merkkiä tai ei, mutta väriä se tuo muuten niin harmaaseen maisemaan.

Lisäys: MV toimivin. Värit tasapainoisia.

9. Niin, miksikäs ei. Tosin se punertava usva alkuperäisessä on parempi kuin harmaa, mutta se on kuitenkin aika pieni juttu OP:n rinnalla. Kyllä tuo toimii.

10. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Niin... tiedä silleen. Jotenkin vaan tykkäsin tästä otoksesta itse. Siksi sen esille laitoin. Ja aika harvoin tulee noit kuvii esiteltyä täällä.

11. Tykkaan tasta kuvasta kylla, mut vahan kakspiippunen juttu tuo MV. Musta tuossa ekassa valittyy Aleksin talvisaa paljon paremmin kun siita mustavalkostetusta. Oon sinansa "hyva" sanomaan asiasta ku tassa alkaa pikkuhiljaa potemaan koti ikavaa ja stadissa porraamista (5kk ulkomailla).
    Toi kellerrys mika siina varikuvassa nakyy on varmaan oikeesti se mika mulle tulee mieleen kun ajattelee kavelevansa Aleksanterinkatua iltasella..

Tosin jos taa ois okon mainos, ni varmaan pitas sanoa et onpa hyva mainoskuva :p