Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Grashopper.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tipe, 27 Elokuu 2005.

    Niin, siis ruohopomppija...

    (jalkazoomi ei oikein kerennyt mukaan 300:lla, eli FC.)
     
  1. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Vähän se häröö kyl. Must tuntuu et toi korva katkeaa vaikka se ei katkeakaan. Ehkä siinä olis lisätilan paikka?
     
  2. Ei löydy mistä ottaa... täysframe.
    Pitää ottaa kohta parempi, kun lähden samoille pelloille.
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Hieno sivu juoksukuva kyllä ja vielä pellolla. Pidin. Itselläkin ainainen ongelma että meinaa tuo häntä tuolta pätkästyä poikki tai muuten joku osa. Tämä olisi ollut mukava nähdä ihan väreissä. :)
     
  4. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Hännän/muun poikkimeno ei häiritse mua yhtään. En katso häntää kuitenkaan, vaan kasvoja.

    Jotenkin aina kun ei katso suoraan tuota korvan kärkeä, tuntuu, että korva menee poikki. (Esimerkiksi kun katsoo silmiin tai kuonoon, siinä juuri katseen keskuksen ulkopuolella näyttää, että korva menee häiritsevästi poikki).
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Joo toi häntä jutska oli myös noin omaa pohdintaa omista kuvista. Tuo korva hiukan häikkää myönnetään.
     
  6. turgi

    turgi

    106
    0
    0
    On se jännä ku just olin laittamassa tänne samanlaista kuvaa omasta saksanseisojasta pomppimassa viljapellolla :D onnistuit kuitenkin ennen mua! Hieno kuva!
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Turgi laitahan vaan omasi kuvasi myös näytille. Tästä kuvasta vielä että alaosasta sentin verran vois leikata niin tuo korvan läheisyys yläreunasta hiukan helpottuu. Kuva paranee katselu kertojen lisääntyessä.
     
  8. mvuori

    mvuori Well-Known Member

    10 669
    132
    63
    Jossei muuten yhtä hyvää synny, tuo yläreunan tausta on sellainen, että sitä on kuvankäsittelyssä helppo jatkaa ylöspäin tarvittava määrä (valinta, layeriksi ja venytys; korvan kohdan loppufiksausta käsin).
     
  9. En mä jaksa käsitellä, pyrin kuvaamaan.
    Eilen raapasin seisontakuvan ja se olikin sit siinä.

    Kunhan saan käsiteltyä (jaksan ja kerkeen) niin pistän esille.
    Kuvana ei kummoinen, mutta musitona mukava.