Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Graffiti

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana wphotography, 26 Heinäkuu 2006.

Helposti.

1. Mielestäni hius/housu/piirtovalo olisi tasapainottanut kuvaa... nainen on hyvässä valossa, mies ei :(

2. Juups. ehkäpä, jos tasapainoa olis halunnut. Tuossa kuvassa nainen on tarkoituksella pääkohde ja lihaksikas goottirokkari on taustahengailija.

3. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    oikeesti, ei tollasta ole olemassakaan :D

ellei sitten lasketa glenn danzigia tai peter steeleä gooteiksi..

4. Danzig vaan on tuplasti ton kokoinen.... :/

Tosta goottirokkarista olen täällä aikaisemminkin näyttäny kuvaa. Kuvan nimi oli silloin Adonis.

5. dhat

dhat

229
    0
    0
    Anttila photoshoot gone bad!! Jälleen kerran miljöö ja mallit ei mee yhtään yksiin, noilla tyypeillä on graffitien kans yhtä paljon tekemistä ku mette mannosella sään kans, päin helvettiä menee mut kuha nyt ollaan tässä.

Tommonen rugged and raw paikka vaatis jotain muutaki vitun skarppia teknistä blondimisu + fruitcake miesmallitoteutusta. Vaikka kuinka ois äijjälleki meikit nakattu naamaan ja niin goth uh darkness!

Miksi aina yritetään ratsastaa jollain katutaiteen muodoilla ja miljöillä, kun itse kuvattavat ja tyyli on niistä niin kaukana? Tekeekö se miljöö kuvasta sitten jotenkin raa'an ja tuskaisen, taidetta kun monesti tituleerataan sellaiseksi.

Sommitelma on rauhaton ja valokaan ei sovi miljööseen yhtään, kumpaan pitäisi katsoa, keskelle jossa ei ole mitään johdattamassa mihinkään? Mutta nämähän ovat vain mun fiiliksiä, toivottavasti saat niistä jotain pohdittavaa ja fiilisteltävää.

6. Eipä oikeen nuosta sun kommenteista saanu mitään.

7. Teehattu puhuu vähän mutta pask.. asiaa!

Eli tuosta miljöön ja mallien suhteesta olen kyllä myös samaa mieltä. Toisaalta tässä ne on niin kaukana toisistaan että se ei mua haittaa... eli vähän sama homma kun olis laitettu paskaa tarjottimelle ja sitä sitten tarjoiltaisiin sellaisille, joilla on silinterihattu päässä (eli jotain rinnastussettiä lähinnä...). Mielestäni tuo kyllä näyttää vieläkin ihan hyvältä!