Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Graduaaliharmaa taustakangas studioon?

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana pukki81, 4 Maaliskuu 2009.

    Tere,

    Osaakos joku sanoa mistä löytyy harmaa graduaali(liukuväri) taustalakana studioon. Tuotekuvia varten. Ei tarvitse olla kovin suuri.

    Ainoa paikka mistä itse löysin oli bhphoto, http://www.bhphotovideo.com/c/shop/2407/Graduated.html

    Hjälp. Ps. saako kl:ää näkymään enää mustana? Uusi leiska on kammottava.
     
  1. kb

    kb

    2 235
    0
    0
    Vs: Graduaaliharmaa taustakangas studioon?

    Eikös sen liukuvärin voisi tehdä valolla...
     
  2. Vs: Graduaaliharmaa taustakangas studioon?

    Njeit, tämä silmiä sokaiseva valkoinen on ainoa vaihtoehto. ks: PAKOTETTU teemanvaihto tulossa
    Kyllä tähän valkoiseen tottuu...
     
  3. Vs: Graduaaliharmaa taustakangas studioon?

    Olen yrittänyt. Studion koko hieman rajoittaa tuota touhua. Ja kuvaamme kahdella salamalla vain.

    Edit: ja olisi cuulia jos tuon graduaalin saisi valotelttaan sisälle.
     
  4. Vs: Graduaaliharmaa taustakangas studioon?

    Niin, tästä varmaan löytyisi joku vanhempikin topic, mutta lainaako joku jossain noita studiosalamoita? Esim. Tampereen suunnalla.

    Pistää hieman vihaksi ostaa itselle kalustoa, kun keikkoja on niin harvakseltaan.
     
  5. Vs: Graduaaliharmaa taustakangas studioon?

    Aika huonosti noita peruskamoja taidetaan vuokrata tai ainakin niiden vuokraushinta on kovempi kun uusien kaupassa. Jossain studioissahan noita saa tilan mukana vuokrata, mutta tuskinpa pois vietäväksi.

    Niissä on kuulemma sama ongelma kun kuvauskalustonkin kanssa, että rikki ne on kun niitä palautetaan.
     
  6. Vs: Graduaaliharmaa taustakangas studioon?

    Jos "lakanalla" tarkoitetaan jotakin hillityn kokoista (metrin luokkaa kanttiinsa), voisi hyvä ja halpa tapa olla taustan tulostuttaminen alan liikkeessä. Luulisi jonkun 100x150cm pahvin irtoavan alle viidenkympin. Ja sävystä sekä gradientin jyrkkyydestä saa päättää aivan itse.