Vs: Gps Mitä niillä kummallakin tekisi? ;-) Olishan tuo parantunut jos olisin siihen enemmän panostanut mutta ajattelin ostaa saman halvemmalla ;-D
Vs: Gps Rahalla saa yleensä sen mitä tarvii. Hinta vaan saattaa olla joskus kova. Tosin se on kuitenkin vaan rahaa, ei muuta. Viimiseen lähtöön ei saa kuitenkaan kun puvun ja puulaatikon, korkeintaan.
Vs: Gps Sopimuskysymyshän tuo on. Toki voi edellyttää perillisiltään GPS.n asettamista puulaatikkoon, jotta varmemmin löytää pilven reunalle eikä eksy kovin syvälle hiilikaivoksiin...
Vs: Gps Kyse on siitä etten tarvitse mitään, joten en myöskän viitsi keksiä tuolle lelulle niitä tarpeita -jotta panostuksessa olisi enemmän mukajärkeä.
Vs: Gps ? ? ? ? ? Mitä pointtia tällä koko jutulla oli sit? Osta sit jostain kompassi ja peruskartta. Siis jos osaat suunnistaa, mut senkin voi opetella hyvin helposti.
Vs: Gps Juu, eikun autolla metsätien päähän ja rasti karttaan mistä auton löytää ja kartta taskuun. Kun on kolme tuntia talsinut karpaloitten, sienien, puolukoiden perässä hirvikärpästen seurana voikin ottaa kartan ja kompassin ja miettiä mikä olisi se suorin reitti autolle. Sehän on merkitty karttaan eli helposti löytyy. Tietäis vaan missä itse on.
Vs: Gps Minulla on kompassi ja kartta, ja osaan suunnistaakin ;-) En tosin pidä niitä mukana, koska en suunnista, ja myös edellä mainitut syyt painavat. Lisäksi metsässä voi ja haluaa tehdä muuta kuin suunnistaa, paitsi ne jotka haluavat suunnistaa. Parempi oli se vinkki että soittaa apua kun eksyy. Se poitti oli lelun osossa. Se voi olla taskussa kun sienestää, sillä voi katsoa harhailujäljet ja nauraa niille, sillä voi katsoa keskimääräisen nopeutensä sienestyksessä, lennokin harhailun, korkeuden, nopeuden, purjelaudan nopeuden, sotuveneen nopeuden, polkupyörän nopeuden, siitä voi sanoa missä asun, työpaikalta katsottuna. Siis: lelu. Toki leluja arvostetaan enemmän kun ne ovat kalliita, en minä sitä kiellä.